Η Nατάσα Μπέντινγφηλντ για τα φετινά Χριστούγεννα

29.11.2011
Η Coca-Cola ξεκινάει παγκόσμια καμπάνια για τις γιορτές και φέτος, αυτή τη φορά με τη βοήθεια της διεθνούς pop star Natasha Bedingfield

Η Coca-Cola ξεκινάει παγκόσμια καμπάνια για τις γιορτές και φέτος, αυτή τη φορά με τη βοήθεια της διεθνούς pop star Natasha Bedingfield. Ως μέρος μίας ολοκληρωμένης marketing καμπάνιας, η Bedingfield βάζει τη μοναδική φωνή της στο εορταστικό ύμνο “Shake Up Christmas”, όχι μόνο μέσω των εξαιρετικών της φωνητικών αλλά και μέσω του εκπληκτικού της ταλέντου στις γλώσσες. Η Bedingfield ηχογράφησε το τραγούδι σε έξι γλώσσες– στα Ισπανικά, Γαλλικά, Σουαχίλι, Φιλιπινέζικα και Ουκρανικά πέρα από τα Αγγλικά – αντικατοπτρίζοντας τη παγκόσμια παράδοση του να ερχόμαστε κοντά σε αυτή την ειδική χρονική στιγμή του χρόνου, μήνυμα της εορταστικής Coca-Cola καμπάνιας.

Εκτός από την κυκλοφορία του “Shake Up Christmas” από την Bedingfield, η Coca-Cola κυκλοφορεί και τηλεοπτικά spots, διαδικτυακά και στο κινητό, προωθητικές ενέργειες μέσα στα καταστήματα και στις συσκευασίες. Η καμπάνια, που είναι μία προέκταση της παγκόσμιας marketing πλατφόρμας “Open Happiness” πρόκειται να κυκλοφορήσει αυτό το μήνα σε πάνω από 90 χώρες παγκοσμίως.

Σε συνέχεια της επιτυχημένης εορταστικής καμπάνιας του 2010, η Coca-Cola ξανά επισκέπτεται τον κόσμο μέσα από τη χιονισμένη σφαίρα του Άγιου Βασίλη όπου οι άνθρωποι έχουν κουραστεί από τις καθημερινές τους δραστηριότητες έρχονται κοντά – με έναν εορταστικό ήχο, ένα ιδιαίτερο γεύμα ή ένα μπουκάλι Coca-Cola – για να γιορτάσουν τις γιορτές και να απολαύσουν μερικές στιγμές ευτυχίας.

Η digital καμπάνια εξελίχθηκε για να συμπεριλάβει νέα κίνητρα συμπεριλαμβανομένης και μίας εφαρμογής για να δημιουργηθούν και να μοιραστούν προσωποποιημένες Χριστουγεννιάτικες ευχές «κόβοντας» μία φωτογραφία σε μία χορευτική εμφάνιση του “Shake Up Christmas,” μία ψυχαγωγική Facebook εφαρμογή με δώρα για το κινητό, όπως ένα Χριστουγεννιάτικο wallpaper και ringtones.

Οι διακοπές, ιδιαίτερα, είναι κάτι που οι άνθρωποι απολαμβάνουν να βρίσκονται μεταξύ τους και να τιμούν την παράδοση,” είπε η Shay Drohan, SVP, Sparkling Brands, Coca-Cola Company. “Πέρσι, προσθέσαμε τη χιονισμένη σφαίρα στο λεξικό μας για τις εικονικές εορταστικές εικόνες το οποίο περιλαμβάνει των Άγιο Βασίλη και τα Coca-Cola Holiday Caravan φορτηγά. Φέτος, συνεχίσαμε την παράδοση των παραμυθένιων διακοπών αλλά ανανεώσαμε την καμπάνια με νέο δημιουργικό και το αναμφισβήτητο ταλέντο της Natasha Bedingfield.”

“Αισθάνομαι σαν αυτή η καμπάνια να μιλάει σε εμένα προσωπικά, καθώς η καριέρα μου με οδηγεί εκτός δρόμου συχνά, το οποίο με κάνει να αναπολώ αυτές τις ανεκτίμητες στιγμές με φίλους και οικογένεια,” εξήγησε η Natasha Bedingfield. “Όταν συναντιόμαστε για τις γιορτές, μία από τις αγαπημένες μας είναι να τραγουδάμε εορταστικά τραγούδια, οπότε είναι έχει μεγάλη σημασία για εμένα να ερμηνεύω αυτό το τραγούδι που φίλοι και οικογένειες σε όλο το κόσμο μπορούν να απολαύσουν μαζί”.

Η χαρούμενη εκδοχή του “Shake Up Christmas” από την Bedingfield δημιουργήθηκε με τη στενή συνεργασία της boutique εφευρέσεων Deviant Ventures και συνοδεύεται από δύο τηλεοπτικά διαφημιστικά, σε παραγωγή της McCann Spain και των marketing Coca-Cola ομάδων της Γερμανία και του Μεξικού μαζί με τη παγκόσμια marketing ομάδα.

Το πρώτο spot ανοίγει με στιγμιότυπα ανθρώπων που είναι μόνοι τους και νιώθουν μακριά από τις εορταστικές γιορτές: ένας πιανίστας που παίζει πιάνο μόνος του σε ανθρώπους που γιορτάζουν τις γιορτές και απολαμβάνουν την παρέα των φίλων τους σε ένα εστιατόριο, ένας πατέρας που έχει κολλήσει στο γραφείο ως αργά, ένας μοναχικός νεαρός εργαζόμενος που κρεμάει διακοσμητικά στο εξωτερικό ενός κτηρίου. Ο Άγιος Βασίλης, καθώς έχει διάλειμμα απολαμβάνει τη Coca-Cola του στο εργαστήριό του, αρχίζει να κουνάει τη χιονισμένη του σφαίρα και εμφανίζονται αυτοί οι τρεις άνθρωποι. Τα Coca-Cola Holiday Caravan delivery φορτηγά στέλνονται σε αποστολή και αυτοί οι τρεις άντρες πηγαίνουν στους νέους τους προορισμούς για να ενωθούν με τους αγαπημένους τους ανθρώπους. Ένα δεύτερο spot εστιάζει σε δύο αγόρια, που παρομοίως έρχονται κοντά όταν η χιονισμένη σφαίρα του Άγιου Βασίλη γέρνει για να παίξουν ποδόσφαιρο μεταξύ τους.

Πέρσι, η Grammy® Award-νικήτρια μπάντα των Train πήγε το τραγούδι στη κορυφή των εορταστικών charts σε έξι χώρες και έφτασε στο top 10 σε άλλες τέσσερις, κάνοντας το. το πιο επιτυχημένο εορταστικό τραγούδι της χρονιάς.

Το single “Shake Up Christmas” της Natasha Bedingfield είναι τώρα διαθέσιμο στο iTunes . Ένα “mega-mix” που περιλαμβάνει έξι γλώσσες το οποίο ηχογράφησε η Bedingfield για να είναι διαθέσιμο στους καταναλωτές ως προωθητικό δώρο μέσα από τη σελίδα της Coca-Cola στο Facebook facebook.com/cocacola.