Το πρόγραμμα του τηλεοπτικού σχολείου της ΕΡΤ2 από τη Δευτέρα 4 Μαΐου έως και την Παρασκευή 8 Μαΐου 2020 έχει ως εξής:
Πρόγραμμα Δευτέρας 04/05/2020
-ΓΛΩΣΣΑ Α΄: «Άλφα-Βήτα με λεξιλόγιο Νοηματικής»
– ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Α΄- Γ’: «Κατασκευή Κουκλοθέατρου – Α΄μέρος»
– ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ Γ’ – Δ’: «Η ελιά»
– ΑΓΓΛΙΚΑ Δ’ – ΣΤ΄: «Διδακτικοί μύθοι 2»
– ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Δ’ – ΣΤ’: «Η θέση μου στο επίπεδο – Συντεταγμένες»
– ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤ΄: «Προβλήματα με εξισώσεις»
Πρόγραμμα Τρίτης 05/05/2020
– ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Α΄-Γ΄: «Κατασκευή Κουκλοθέατρου» Β΄ μέρος
– ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Α’ – Β΄: «Η απόδραση των γραμμάτων»
– ΓΛΩΣΣΑ Ε’ – ΣΤ΄: «Από την πρόταση στο κείμενο-Α’ Μέρος»
– ΓΑΛΛΙΚΑ Ε’ – ΣΤ΄: «Συστηνόμαστε στα Γαλλικά»
– ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΣΤ΄: «Το σχήμα και οι κινήσεις της Γης»
– ΦΥΣΙΚΗ ΣΤ΄: «Φως και χρώματα»
Πρόγραμμα Τετάρτης 06/05/2020
– ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Α΄- Γ΄: «Κατασκευή Κουκλοθέατρου Γ΄ μέρος»
– ΜΟΥΣΙΚΗ Γ’ – Δ΄: «Κατασκευή μουσικού οργάνου-ρυθμός»
– ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ε΄: «Διάταξη δεκαδικών αριθμών, Αξία θέσης ψηφίου»
– ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Ε΄- ΣΤ΄: «Αερόβια ικανότητα στο σπίτι»
– ΓΛΩΣΣΑ Ε΄- ΣΤ΄: «Από την πρόταση στο κείμενο -Β’ Μέρος»
– ΦΥΣΙΚΗ ΣΤ΄: «Τρόποι διάδοσης της θερμότητας»
Πρόγραμμα Πέμπτης 07/05/2020
– ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Α’ – Γ΄: «Κατασκευή Κουκλοθέατρου Δ΄ μέρος»
– ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Α’ – Β΄: «Οι λέξεις χορεύουν στο σαλόνι»
– ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ Β΄: «Μαθαίνω την ώρα»
– ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Δ’ – ΣΤ΄: «Πολλαπλασιασμός – Διαίρεση (10,100,1000)»
– ΓΛΩΣΣΑ Δ’- ΣΤ΄: «Είδη αντωνυμιών»
– ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΣΤ΄: «Γεωγραφικές συντεταγμένες»
Πρόγραμμα Παρασκευής 08/05/2020
– ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ Α’ – Γ’: «Παίζουμε κινηματογράφο»
– ΜΟΥΣΙΚΗ Α’ – Δ’: «Θεωρία Μουσικής (Γραφή: Κλειδιά-Νότες)»
– ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Γ’ – Δ΄: «Κινώ το σώμα με ρυθμό και φαντασία»
– ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Γ’ – Δ’ : «Θέατρο Σκιών – Καραγκιόζης»
– ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Δ’- ΣΤ΄: «Εισαγωγή στην αναγωγή στη μονάδα»
– ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΣΤ΄: «Ατμόσφαιρα – Φαινόμενο θερμοκηπίου»
Κι αν χάσετε κάποιο μάθημα, ή θέλεις να δεις τι έχει προβληθεί μέχρι τώρα μάθε ότι τα μαθήματα είναι διαθέσιμα και από την ιστοσελίδα webtv.ert.gr/shows/mathainoume-sto-spiti/, που δημιούργησε η ΕΡΤ ειδικά για αυτόν τον σκοπό. Εκεί οι μαθητές και οι μαθήτριες μπορούν να τα παρακολουθήσουν στον χρόνο που επιθυμούν, κατανεμημένα ανά σχολική τάξη.