Αλλαγές στη δουλειά: Πώς να διαχειριστείς τα νέα δεδομένα

29.10.2015
Νόμιζες πως είχες κατακτήσει τη δουλειά των ονείρων σου κι όλα κυλούσαν ρολόι μέχρι που μια ανακοίνωση έφερε τα πάνω κάτω.

Ξαφνικά και δίχως τίποτα να προμήνυε τη φουρτούνα σου ανακοίνωσαν αλλαγές στα εργασιακά σου. Νέα καθήκοντα, νέες υπηρεσίες, αλλαγή τμήματος κι μια εργασιακή κόλαση. Αντί να πανικοβάλεσαι και να ενεργείς σπασπωδικά καλό είναι να επικρατήσει η λογική. Σου δίνουμε 3 βασικά tips για να διαχειριστείς την κατάσταση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο

Μίλα με το αφεντικό άμεσα

Αντί ν΄ανησυχείς και να φτιάχνεις σενάρια με το μυαλό σου μίλα ανοιχτά με το αφεντικό και ζήτα να μάθεις την πάσα αλήθεια. Γιατί αλλάζεις καθήκοντα ή τμήμα; Για πόσο καιρό θα ισχύουν τα νέα δεδομένα; Όσα περισσότερα γνωρίζεις, τόσο μεγαλύτερο έλεγχο θα έχεις. Μη ζεις στο σκοτάδι.

Λάβε την κατάρτιση που χρειάζεσαι

Οι αλλαγές στην εργασία είναι εξαιρετικά αγχωτικές, ειδικά όταν σε πιάνουν εξ απήνης, απροετοίμαστη. Ο μόνος τρόπος για να διαχειριστείς τα νέα δεδομένα είναι να γίνεις ανταγωνιστική. Προσπάθησε ν΄ανταποκριθείς όσο το δυνατό καλύτερα στα νέα καθήκοντα δείχνοντας πως μπορεις να είσαι εύλικτη και ικανή.

Θετική σκέψη!

Ναι το ξέρουμε, έχει γίνει κλισέ αλλά είναι αλήθεια: η θετική σκέψη βοηθά. Η αλλαγή δεν είναι πάντα θετική και μερικές φορές σου προκαλεί τόσο μεγάλη ένταση που βλέπεις μόνο τ΄αρνητικά. Μια δυσμενής μετάθεση ή υποβάθμιση σίγουρα είναι κάτι το δυσάρεστο αλλά δες το σαν ευκαιρία. Κέρδισε νέα γνώση και δεξιότητες αντί να κλαψουρίζεις και ψάξε για εναλλακτικές.... Η παθητική στάση δεν οδηγεί πουθενά παρά μόνο στη μοιρολατρία.