ΤΗΛΕΣΧΟΛΙΑΖΕΙ Ο ΝΤΕΜΗΣ ΑΝΤΥΠΑΣ
Δύο σεζόν διψάει για επιτυχία ο Μανούσος Μανουσάκης. Μετά το πολυσυζητημένο «Μη μου λες αντίο», με τον παράφορο έρωτα της Ελληνίδας φοιτήτριας και του μουσουλμάνου της Θράκης, στη χρονιά 2004-2005, ο καλός σκηνοθέτης δεν συζητήθηκε ιδιαίτερα ούτε για τα «Κρυφά μονοπάτια» πρόπερσι, αλλά ούτε και «Για την Άννα» πέρσι.
Οι επιτυχίες έρχονται για τον Μανουσάκη όταν καταπιάνεται με ερωτικές ιστορίες, όπου οι ήρωες έχουν έντονο συγκρουσιακό χαρακτήρα λόγω κοινωνικής θέσης, εθνικότητας, θρησκείας. Ποιος ξεχνάει τον έρωτα του αρχιτέκτοντα (Απόστολος Γκλέτσος) και της τσιγγάνας (Μαρία Παπαχαραλάμπους), της συζύγου του Θεσσαλού γαιοκτήμονα (Λίνα Σακκά) και του Αλβανού εργάτη (Κώστας Σόμμερ);
Φέτος ο Μανούσος Μανουσάκης ποντάρει σε έναν «Φάρο». Θεωρητικά δεν βρίσκεται στη συνταγή επιτυχίας του σκηνοθέτη. Ωστόσο, οι πρώτες εντυπώσεις στο τηλεοπτικό κοινό είναι απόλυτα θετικές. Πρόκειται για ένα θρίλερ, μια ερωτική περιπέτεια μυστηρίου, που διαδραματίζεται με φόντο ένα φάρο (σ.σ.: τα γυρίσματα έγιναν στο φάρο του Ηραίου, στο Λουτράκι).
Το σενάριο ελκυστικό και σφιχτό έχει την υπογραφή της Κάκιας Ιγερινού. (Θρίλερ η Ιγερινού; Γιατί όχι;)
Οι ήρωες αδροί και καλοδουλεμένοι. Συζητιέται πολύ η ερμηνεία της Μαριλίτας Λαμπροπούλου, όπως την πλάθει σε ένα εξόχως δραματικό ρόλο ο Μανουσάκης. Έκπληξη και η ερμηνεία του Μέμου Μπεγνή στο ρόλο ενός αδίστακτου γιάπη. Μέχρι και ο Γιάννης Αϊβάζης βγάζει μια εσωτερικότητα, που δεν έχει καμιά σχέση με το γλυκανάλατο στυλ του ζεν πρεμιέ. Πίσω από αυτές τις μεταμορφώσεις βρίσκεται ο μάγος Μανουσάκης. Τον είδα δύο φορές μαζί με τους πρωταγωνιστές του, στην παρουσίαση του προγράμματος του ΑΝΤ1 και σε προβολή-πάρτι σε μπαρ της Κηφισιάς. Με άφησε έκπληκτο η προσωπική σχέση μαζί τους. Όλοι μαζί, μια αγκαλιά! Όχι μόνο στις φωτογραφήσεις. Όταν η Μαριλίτα έφτασε καθυστερημένη στην παρουσίαση του ΑΝΤ1, ο σκηνοθέτης σηκώθηκε από τη θέση του για να καθίσει εκείνη. Μοιράστηκαν το ίδιο κάθισμα. Δίπλα και ο Αϊβάζης.
Το ωραίο τραγούδι των τίτλων και η μουσική επένδυση είναι του Γιώργου Χατζηνάσιου. Μόνο ένα φάλτσο έπιασα. Στο ντύσιμο της υποβρύχιας μονομαχίας Τόνι Δημητρίου - Γιάννη Αϊβάζη η υπόκρουση ήταν απολύτως ξενέρωτη.