Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν πολύ λίγες διαθέσιμες πληροφορίες, αλλά υπήρξε μια σημαντική ένδειξη στην οποία «ποντάρουν» πολυάριθμα δημοσιεύματα.
Μία συνάντηση που μπορεί να κρύβει πολλά
Στην ουσία, πρωτοσέλιδα της Daily Mail και της Sun ανέφεραν αρκετές συναντήσεις μεταξύ της Meghan (μαζί με τον Harry και, κάποια στιγμή, τη μητέρα της Doria Ragland) και τoυ συνιδρυτή της εταιρείας Guthy-Renker, Bill Guthy.
Ενώ αυτό το όνομα μπορεί να μην σημαίνει τίποτα αρχικά, αυτό που πρέπει να γνωρίζεις είναι ότι η Guthy-Renker είναι μια μεγάλη εταιρεία μάρκετινγκ πίσω από μερικές από τις μεγαλύτερες σειρές καλλυντικών celebrity , συμπεριλαμβανομένων των JLo Beauty και Meaningful Beauty της Cindy Crawford. Παρόλο που οι συναντήσεις αυτές δεν μας λένε πολλά, θα μπορούσαν να υποδεικνύουν ότι η Meghan εργάζεται παρασκηνιακά, πιθανώς σε σχέση με προϊόντα ομορφιάς.
Meghan Markle: Αποκαλύπτει το απαραίτητο αξεσουάρ κάθε εργαζόμενης γυναίκας
Beauty Influencer
Και πραγματικά, γιατί να μην το κάνει; Η δούκισσα σίγουρα γνωρίζει για την απήχηση που έχει στον κλάδο της ομορφιάς. Μάλιστα, έρευνα της RY αποκάλυψε ότι η Meghan είναι η πιο δημοφιλής celebrity από άποψη ομορφιάς. Υπάρχουν 88,5 εκατομμύρια άρθρα σχετικά με τα μαλλιά, το μακιγιάζ και την περιποίηση της επιδερμίδας της! Και αν θες να το συγκρίνεις, η Kim Kardashian έχει 17 εκατομμύρια λιγότερα άρθρα σχετικά με την ομορφιά της και τις συνήθειές της, φθάνοντας τα 71.280.000.
Η Meghan είναι επίσης γνωστή ως λάτρης των θεμάτων που έχουν να κάνουν με την ομορφιά. Για παράδειγμα, είναι στενή φίλη με μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα στον χώρο της ομορφιάς, όπως τους Sarah Chapman (για το πρόσωπό της) και George Northwood (ο κομμωτής της με έδρα το Λονδίνο). Έγραφε επίσης τακτικά για την ομορφιά στο πλέον ανενεργό website της «The Tig», αποδεικνύοντας ότι είναι κάτι που πάντα την ενδιέφερε πολύ.
Meghan Markle - 5 μυστικά ομορφιάς της που θα εφαρμόσουμε
Είτε, λοιπόν, οι φήμες είναι αληθινές είτε όχι, οι θαυμαστές της έχουν ήδη τρελαθεί απλά και μόνο με την ιδέα ότι η Meghan θα μπορούσε να δημιουργήσει τα δικά της προϊόντα στο makeup, στο δέρμα ή στα μαλλιά.