Από τον ΓΙΑΝΝΗ ΠΟΛΕΜΗ
Κάμερον Ντίαζ
Mοναδικές ερμηνείες, οι ωραιότεροι πρωταγωνιστές στο πλευρό της, αλλά η πανέμορφη σταρ δεν διστάζει να μεταμορφώνεται κατά καιρούς στους ρόλους της. Η πιο τολμηρή αλλαγή στη μέχρι τώρα καριέρα της ξανθιάς μπίμπο του Χόλιγουντ ήταν για τις ανάγκες ενός δραματικού ρόλου στην ταινία «Η αδερφή μου κι εγώ». Η Κάμερον Ντίαζ όχι μόνο δεν αρνήθηκε να αποχωριστεί από τη ρίζα τις ξανθές μπούκλες της, σήμα-κατατεθέν της, αλλά εμφανίστηκε φαλακρή! Το σενάριο της ταινίας την ήθελε να ξυρίζει το κεφάλι της για να συμπαρασταθεί στην αδερφή της, η οποία έπασχε από την επάρατη νόσο. Αυτό κι αν είναι παράδειγμα ολικής μεταμόρφωσης και τσαλακωμένης εικόνας.
Σαρλίζ Θέρον
Τι κι αν θεωρείται ως μία από τις ομορφότερες γυναίκες στο Χόλιγουντ, με αποτέλεσμα να έχει πρωταγωνιστήσει στις καμπάνιες κορυφαίων οίκων μόδας; Η Θέρον ερμήνευσε εκπληκτικά την πόρνη, δολοφόνο και λεσβία Αϊλίν Γουόρνος στο «Monster». Ένα πραγματικό τέρας με χαλαρό προγούλι, χαλασμένα δόντια και ατσούμπαλο σώμα που μόνο γυναίκα δεν θύμιζε. Και με την ερμηνεία της αυτή κέρδισε το πολυπόθητο Όσκαρ. «Όταν βλέπω την ταινία, ακόμη και σήμερα, νιώθω περήφανη γι’ αυτό που κατάφερε ο Τόνι Τζι, ο make up artist μας», είχε δηλώσει μετά τη βράβευσή της.
Γκουίνεθ Πάλτροου
Η επίσης βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός δεν πήρε στην πραγματικότητα τα κιλά στην ταινία «Βαριά ερωτευμένος» "θα χρειαζόταν να πάρει περισσότερα από 70 κιλά", γι’ αυτό επιστρατεύτηκε η τεχνολογία, προκειμένου να μεταμορφωθεί και φυσικά να εισπράξει ένα διόλου ευκαταφρόνητο χρηματικό ποσό. «Ήθελα να δω πόσο επιτυχημένο ήταν το κοστούμι της παχιάς, γι’ αυτό και το έβαλα για δοκιμή στο μπαρ ενός ξενοδοχείου. Ήταν οδυνηρή η εμπειρία, διότι συνειδητοποίησα ότι ο κόσμος δεν ήθελε να έχει ούτε οπτική επαφή μαζί μου», εκμυστηρεύτηκε η Γκουίνεθ.
Νικόλ Κίντμαν
Πραγματικά αγνώριστη ήταν η Αυστραλέζα πρωταγωνίστρια όταν υποδύθηκε τη συγγραφέα Βιρτζίνια Γουλφ στις «Ώρες». Ο συγκεκριμένος ρόλος, σύμφωνα με την ίδια, ήταν ένας από τους δυσκολότερους στην καριέρα της, καθώς έπρεπε να υποδυθεί έναν άνθρωπο με ιδιαίτερα επιβαρημένη ψυχοσύνθεση. «Είναι κάτι που σκέφτομαι συνεχώς. Πώς θα είμαι όταν μεγαλώσω και είμαι ηλικιωμένη και θα κοιτάζω πίσω τη συγκεκριμένη περίοδο της ζωής μου;» είχε πει μεταξύ άλλων, ενώ ξεχώρισε για αυτή την ερμηνεία της στο πλευρό της μεγάλης Μέριλ Στριπ.
Καρυοφυλλιά Καραμπέτη
Πολλές φορές η γνωστή ηθοποιός έχει πετάξει από πάνω της τον «αέρα» της ντίβας για τις ανάγκες ενός ρόλου. Πρόσφατο παράδειγμα η παράσταση «La Chunga», που συνεχίζεται για δεύτερη χρονιά στο Θέατρο «Επί Κολωνώ». Η εικόνα της μεσήλικης και ιδιότροπης ιδιοκτήτριας ενός καφενείου στο Περού σοκάρει τον τηλεθεατή. Άβαφτη, με τα γκρίζα μαλλιά της τραβηγμένα προς τα πίσω, φορώντας φόρεμα-ρόμπα και καφέ παντόφλες που παραπέμπουν σε ηλικιωμένη γυναίκα, η Καραμπέτη καταφέρνει να μπει εκπληκτικά στο ρόλο μιας σκληρόπετσης αντρογυναίκας.
Ναταλία Δραγούμη
Λατρεύει τις μεταμορφώσεις κι έτσι, όταν ο Πάνος Κοκκινόπουλος της πρότεινε μια τολμηρή αλλαγή για ένα επεισόδιο του «Κόκκινου κύκλου», είπε το «ναι». Στην ιστορία με τίτλο «Χοιροστάσιο» η Ναταλία υποδύθηκε μια φτωχή κοπέλα που αναγκαζόταν να δουλεύει στο χοιροστάσιο του άντρα της, ο οποίος την κακοποιούσε καθημερινά. Στην αρχή του επεισοδίου την είδαμε χωρίς μακιγιάζ και ντυμένη με κουρέλια. Ωστόσο, η μεγάλη αλλαγή ήταν στο τέλος, όπου σαν ηλικιωμένη ισοβίτισσα με βαθιές ρυτίδες και λευκά μακριά μαλλιά εξήγησε στην κόρη της γιατί σκότωσε τον πατέρα της.
Αγγελική Δαλιάνη
Για την Αγγελική ήταν ακόμη πιο δύσκολα τα πράγματα, γιατί ως «Μαρία η άσχημη», με παχιά φρύδια, σιδεράκια, γυαλιά-ματομπούκαλα και παλιομοδίτικα ρούχα, έπρεπε να κυκλοφορεί έτσι και στην προσωπική της ζωή. «Δεν με ενόχλησε. Μου άρεσε το παιχνίδι αυτό. Καμιά φορά ένιωθα άγχος, γιατί έπρεπε να δώσω ακόμη και συνεντεύξεις ως Μαρία. Αυτοσχεδίαζα χωρίς σενάριο. Όμως, το concept της σειράς είναι να προστατευτούν κάποια πράγματα όσον αφορά την εμφάνιση. Θεώρησα λοιπόν πως δεν έπρεπε να βγω με τα γυαλιά και τα σιδεράκια να μιλάω ως Αγγελική», είχε δηλώσει!
Κατερίνα Λέχου
Είναι η έκπληξη της φετινής σεζόν, καθώς ως χανσενική δασκάλα στην Κρήτη καθήλωσε στο πρώτο επεισόδιο του «Νησιού» το κοινό. Η εμφάνισή της δεν έχει καμία σχέση με προηγούμενες επιτυχίες της. Αμακιγιάριστη και ατημέλητη, δεν δίστασε να τσαλακώσει την εικόνα της για να αποδώσει πιστά την ηρωίδα της Βικτόριας Χίσλοπ. «Στην αρχή δεν άντεχα να κοιτάζομαι στον καθρέφτη - ήμουν αμακιγιάριστη, έπρεπε να δείχνω κουρασμένη, αργότερα άρρωστη- Μόλις όμως άρχισαν τα γυρίσματα, αποδέχτηκα την εικόνα μου και αισθάνθηκα τεράστια ελευθερία», εξομολογήθηκε η ηθοποιός σε πρόσφατη συνέντευξή της. Και μέχρι στιγμής το αποτέλεσμα τη δικαιώνει.