Ανανέωσε το συμβόλαιό του

12.09.2007
Σε καινούργιο τηλεοπτικό spot αναμένεται να πρωταγωνιστήσει ο γνωστός τραγουδιστής Χρήστος Δάντης μετά την οριστικοποίηση της συμφωνίας του με τη διαφημιστική ομάδα μεγάλης αλυσίδας καταστημάτων ηλεκτρονικών.

Σε καινούργιο τηλεοπτικό spot αναμένεται να πρωταγωνιστήσει ο γνωστός τραγουδιστής Χρήστος Δάντης μετά την οριστικοποίηση της συμφωνίας του με τη διαφημιστική ομάδα μεγάλης αλυσίδας καταστημάτων ηλεκτρονικών.

Πρόκειται για την ανανέωση του συμβολαίου που έκανε πριν από λίγες ημέρες με τους υπεύθυνους μάρκετινγκ της εταιρείας, που ασχολείται με ηλεκτρονικούς υπολογιστές και με ό,τι καινούργιο επιβάλλει η τεχνολογία γύρω από αυτούς. Στην ουσία πρόκειται για τη συνέχεια της διαφήμισης που έχουμε δει να προβάλλεται στους τηλεοπτικούς μας δέκτες από την αρχή του καλοκαιριού.

Ο Χρήστος Δάντης δέχτηκε μια πρόταση-πρόκληση και έκανε την έκπληξη συμφωνώντας να προβάλει και να προωθήσει μέσω της διαφημιστικής καμπάνιας τα προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρείας. Η τεχνική επεξεργασία που είχε υποστεί αρχικά το διαφημιστικό spot, στο οποίο δεν φαινόταν το πρόσωπο του γνωστού τραγουδιστή, αλλά ακουγόταν μόνο η φωνή του, είχε σκοπό να προκαλέσει το ενδιαφέρον και το βλέμμα του τηλεθεατή. Σύμφωνα με τους υπεύθυνους αυτού του spot, ήταν έξυπνη ιδέα, αφού έμενε στο μυαλό όποιου το έβλεπε, αλλά κυρίως απέδωσε στην πράξη. Υπήρξε απήχηση στον κόσμο και η εταιρεία αύξησε σημαντικά τα κέρδη της.

Έτσι, η πρόταση για νέα συνεργασία με τον Χρήστο Δάντη «έπεσε» ξανά στο τραπέζι των συζητήσεων για το επόμενο spot, το οποίο αναμένεται να προβληθεί στους τηλεοπτικούς μας δέκτες τον Οκτώβριο.

Οι διαπραγματεύσεις δεν άργησαν να τελειώσουν, καθώς ο δημοφιλής τραγουδιστής ήταν ιδιαίτερα ευχαριστημένος από τη συνεργασία του αυτή. Είπε αμέσως το «ναι» και τα χέρια δόθηκαν και αυτήν τη φορά. Άλλωστε, και η αμοιβή του είναι διόλου ευκαταφρόνητη: για λιγότερα από 30 δευτερόλεπτα τηλεοπτικού χρόνου ζήτησε και πήρε τελικά 20.000 ευρώ. Το ίδιο χρηματικό ποσό τού είχε καταβάλει η εταιρεία και για το πρώτο τηλεοπτικό spot. Το concept της νέας διαφήμισης θα είναι γρήγορο, έξυπνο και θα «μένει», όπως συνηθίζεται να λέγεται στη διαφημιστική «γλώσσα». Ρ.Σ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ