Ρημαδιό το σπίτι του Σάιμον Κάουελ από τους παίκτες

31.08.2010
Έξαλλοι υποψήφιοι παίκτες έκαναν γυαλιά καρφιά τη βίλα του 50χρονου σκληρού κριτή στην Ισπανία. Εκείνος έμεινε άλαλος χωρίς να μπορεί να πιστέψει τις ανυπολόγιστου κόστους ζημιές που είχαν προκαλέσει στο σπίτι που είχε νοικιάσει για τις διακοπές του στη Μαρμπέγια. Για να μην αναφέρουμε ότι ήπιαν όλα τα μπουκάλια σπάνιας σαμπάνιας και μπύρας εισαγωγής που είχε εκεί.


Έξαλλοι υποψήφιοι παίκτες έκαναν γυαλιά καρφιά τη βίλα του 50χρονου σκληρού κριτή στην Ισπανία. Εκείνος έμεινε άλαλος χωρίς να μπορεί να πιστέψει τις ανυπολόγιστου κόστους ζημιές που είχαν προκαλέσει στο σπίτι που είχε νοικιάσει για τις διακοπές του στη Μαρμπέγια. Για να μην αναφέρουμε ότι ήπιαν όλα τα μπουκάλια σπάνιας σαμπάνιας και μπύρας εισαγωγής που είχε εκεί.

Ο Σάιμον Κάουελ (Simon Cowell) μένει αυτό τον καιρό στη συγκεκριμένη 20 δωματίων βίλα, την οποία χρησιμοποιεί ως βάση για να "καθοδηγήσει" τους φετινούς υποψήφιους του σόου. Η ιδιοκτησία, που περιλαμβάνει και τρεις πισίνες, έναν κινηματογράφο και γυμναστήριο, κοστίζει στον Κάουελ £15.000 (περισσότερα από €18.000) την ημέρα.

Όλα πήγαιναν καλά, μέχρι τη στιγμή που οι θερμόαιμοι νεαροί λεηλάτησαν την κάβα του "οικοδεσπότη" τους, στραγγίζοντας τα αποθέματά του από σαμπάνια και την αγαπημένη του μπύρα Saporo που είχε φέρει με ειδική παραγγελία από την Ιαπωνία.

Στη συνέχεια, κολύμπησαν στη θάλασσα και γύρισαν τρεκλίζοντας στα δωμάτιά τους, κάνοντας μούσκεμα όλα τα έπιπλα -μεταξύ των οποίων αντίκες και δημιουργίες διάσημων σχεδιαστών- και καταστρέφοντας το πανάκριβο Περσικό χαλί που ήταν στρωμένο στο σαλόνι.

Ο Κάουελ δεν είχε πάρει είδηση τι γινόταν παρά μόνο όταν ήταν πολύ αργά. Κοιμόταν όταν άκουσε θόρυβο από τους κάτω ορόφους τις πρώτες πρωινές ώρες. Δεν πίστευε στα μάτια του και ξεκαθάρισε ότι "οι ζημιές θα πρέπει να πληρωθούν από τα πρώτα χρήματα που θα πάρουν από τους δίσκους που θα κάνουν -αν τα καταφέρουν- έτσι... για να μάθουν".

Ανάμεσα στις φήμες που αυτό τον καιρό θέλουν το γνωστό παιχνίδι ταλέντων να στηρίζει την επιτυχία του καθώς και την απόδοση των διαγωνιζομένων του στην τεχνολογία, το συμβάν αυτό, μόνο καλό δεν μπορεί να θεωρηθεί.

Επιμέλεια: Ζωή Κίττα