Eίναι ένας από τους πλέον διάσημους μακιγιέρ της χώρας μας που ταυτόχρονα μακιγιάρει τα top models στα Fashion Week σε Λονδίνο, Παρίσι, Μιλάνο, Nέα Υόρκη. Υστερα από μια μακριά και πολύ επιτυχημένη διαδρομή στο χώρο του μόντελινγκ, παράλληλα με τις σπουδές του στα οικονομικά, ο ταλαντούχος Φρέντι ανακάλυψε τη μεγάλη του αγάπη το μακιγιάζ και τα μαγικά μυστικά του με τα οποία μεταμορφώνει πια όλα τα μανεκέν της εγχώριας και διεθνούς πασαρέλας. Επικεφαλής ως Brand manager των προϊόντων μακιγιάζ Mac, με τις καλλιτεχνικές του ιδέες και τη δημιουργικότητά του, σημείωσε μια δεύτερη μεγάλη καριέρα ανεβάζοντας την επιχείρηση σε Νο 1 στην Ευρώπη και Νο 10 στην παγκόσμια κατάταξη.
Δεν υπάρχει μοντέλο που να μην έχει μακιγιαριστεί από εκείνον. Δεν υπάρχει τηλεοπτική εκπομπή με θέματα μόδας όπου να μην έχει δώσει κάποια από τις περιζήτητες συμβουλές του. Είναι πολύ υπερήφανος που απέκτησε εδώ και δύο χρόνια τον πολύ προσωπικό του χώρο, μια σχολή μακιγιάζ και μόδας, το Freddi make up stage ή «εργαστήρι», όπως το αποκαλεί, στο κέντρο της περιοχής Ψυρρή, όπου προσφέρει στα νέα παιδιά που αγαπούν τη μόδα τις γνώσεις του και την ενέργειά του. Μακιγιάρει για τα shows των Καβάλι, Αλεξάντερ Μακ Κουίν, Μολινάρι, Ντεμελεμέστερ κ.ά. Και φυσικά μακιγιάρει όλες τις θεές της πασαρέλας: Εύα Χερτζίκοβα, Μαρία Κάρλα, Στέλλα Τέναντ, Πάμελα Άντερσον.
Η γωνία μου: «Είναι μια συλλογή χρόνων, κάποια βιβλία στα οποία ανατρέχω συνέχεια. Όνειρό μου είναι να φτιάξω μια τεράστια βιβλιοθήκη με τη δυνατότητα να μπορώ να φτιάχνω συνθέσεις πολιτισμών. Για παράδειγμα, από την Αφρική έχω πάρει απίστευτες ιδέες για μακιγιάζ: Πώς από τα φυσικά χρώματα της γης συνέθεταν πρωτόγονα μακιγιάζ... Πώς έγιναν τα πρώτα τατού και piercing».
Τα πινέλα μου: «Δεν έχω δάχτυλα τα τελευταία είκοσι χρόνια. Τα πινέλα είναι η προέκταση των δαχτύλων μου και τα περιποιούμαι όπως τον εαυτό μου. Σχολαστικά. Έχω καλά πινέλα που δεν χαλάνε και έχουν γίνει η αφή μου πια. Ακόμα και το βάρος τους και η κλίση τους είναι αυτή που τους έχω δώσει με τα χρόνια και τις συνήθειές μου στην κίνηση, την πίεση».
Η εικόνα μου: «Πιστεύω βαθιά και έχω πάντα μια εικόνα στο χώρο όπου εργάζομαι ή ζω με την οικογένειά μου».
Η ατζέντα μου: «Είναι η ζωή μου. Αν τη χάσω, δεν υπάρχω. Αφού να φανταστείς λέω να τη φωτοτυπήσω και όλο το ξεχνάω. Είναι ο θησαυρός μου. Έχει τα πάντα μέσα. Είμαι δεμένος μαζί της ακόμα και στη σχέση μου με το χρόνο. Μου την έκανε δώρο μια καλή μου φίλη πριν από 8 χρόνια από το μαγαζί του «Luis Vuitton». Έχει γίνει τόσο μαλακή και η ενέργειά της είναι ενέργειά μου. Αν για 10 λεπτά δεν υπάρχει κοντά μου , το νιώθω. Έχει μέσα τα λογιστικά μου, τα ραντεβού μου, τις πληροφορίες μου, τα πάντα. Έχω ηλεκτρονική ατζέντα εδώ και 19 χρόνια, αλλά δεν τη χρησιμοποιώ. Όταν γράφεις, θεωρώ ότι αποτυπώνονται τα πάντα στο μυαλό σου».
Ο καθρέφτης μου: «Είναι από το φίλο μου τον Δημήτρη στο Μοναστηράκι που ανακαλύπτει ταξιδεύοντας σπέσιαλ αντικείμενα, που έχουν την ιστορία τους. Είναι από μια εποχή που αγαπώ πολύ, την Art Nouveau».
Το μακιγιάζ: «Είναι ένα από τα αγαπημένα μου μακιγιάζ με τριπλό eye liner».
Η φωτογραφία μου: «Εννοείται πως είναι αυτή με την κοράκλα μου, τη Μαρία-Σοφία, στα γενέθλιά της, όταν έκλεισε τα δύο. Αυτή είναι το τοπ μόντελ της ζωής μου».
Το βιβλίο μου: «Είναι του αγαπημένου μου φωτογράφου, του Λασαπέλ. Είναι σουρεαλιστής και δεν βγάζει απλώς φωτογραφίες, αλλά στήνει ολόκληρες εικόνες. Μου αρέσουν οι ατμόσφαιρές του, δημιουργεί απίστευτες καταστάσεις. Ακόμη και κάποιες εικόνες που κρύβουν κάποια decadence βγάζουν κάτι glamorous».
Η επίδειξή μου: «Πέρασα θαυμάσια στην ελληνική εβδομάδα μόδας, συνεργάστηκα με όλους και εδώ είμαστε στο φινάλε του show του Βασίλειου Κωστέτσου με τα μανεκέν μας».
Το αγαπημένο μου τοπ μόντελ: «Η κούκλα Κάρμεν Κας που έπαιζε στη διαφήμιση του αρώματος J adore του Dior και έχει εκπληκτικό πρόσωπο για μακιγιάζ».
Η πολυθρόνα μου: «Όταν την είδα, τη θαύμασα σαν έργο τέχνης, αλλά με εντυπωσίασε που εκείνοι μου ζήτησαν το ύψος μου και το βάρος μου για να την παραγγείλω. Είναι του σχεδιαστή Χένρι Μίλερ και ιδέα του φίλου μου αρχιτέκτονα Γιώργου Παπαδόγιαννη».
Συμβουλές του Φρέντι για την τέχνη του μακιγιάζ
Θεωρεί το μακιγιάζ τέχνη, την τέχνη εγκεφαλική κατάσταση, το χέρι εκτελεστικό όργανο και το μυαλό οδηγό όπως εμπνέεται από τα ερεθίσματα, τις τάσεις και το πρόσωπο. ψιστη αξία στην τέχνη του είναι η αισθητική. Θεωρεί ότι μια γυναίκα που έχει αισθητική και ντύνεται όμορφα δεν μπορεί παρά να μακιγιάρεται όμορφα. Οι επιλογές της από το χώρο της ως τα αξεσουάρ της θα εκπέμπουν αισθητική. Γι αυτό προσπαθεί να πλουτίσει τους μαθητές του με γνώση και να τους καλλιεργήσει την αισθητική. «Δεν μπορεί να κάνεις αναφορές στο 20 και στο 30 με το μακιγιάζ και να μην έχεις δει την ταινία Όσα παίρνει ο άνεμος... Δεν μπορείς να μην έχεις ακούσματα μουσικά, να μην έχεις δει εκθέσεις ζωγραφικής, γλυπτικής, φωτογραφίας, να μην έχεις ξεφυλλίσει ένα περιοδικό αρχιτεκτονικής και διακόσμησης για να καλλιεργηθείς ως άτομο και να αποκτήσεις το μέτρο της αρμονίας και της αισθητικής κατ επέκτασιν.
Στην πατρίδα της αρμονίας δεν μπορείς να ασχοληθείς μ αυτόν τον κλάδο και να μην έχεις γεμίσει τις αποσκευές σου με γνώσεις με την αρμονία του κάλλους!».