Π. Πετράκης - Α. Δρακουλάκη: "Ο έρωτας είναι απελευθέρωση"!

23.03.2009
Ο Παναγιώτης Πετράκης και η Αντιγόνη Δρακουλάκη είναι δύο νέα παιδιά, χαμηλών τόνων, ευγενικά, με χιούμορ και καθόλου, μα καθόλου «ψωνισμένα». Ο Λουκάς και η Νόρα, οι δύο δαιμόνιοι δικηγόροι των «Μυστικών της Εδέμ», που με το ταλέντο τους κατάφεραν να... κλέψουν τις εντυπώσεις.

ΝΑΝΣΥ ΣΤΑΜΑΤΙΟΥ

Ο Παναγιώτης Πετράκης και η Αντιγόνη Δρακουλάκη είναι δύο νέα παιδιά, χαμηλών τόνων, ευγενικά, με χιούμορ και καθόλου, μα καθόλου «ψωνισμένα». Ο Λουκάς και η Νόρα, οι δύο δαιμόνιοι δικηγόροι των «Μυστικών της Εδέμ», που με το ταλέντο τους κατάφεραν να... κλέψουν τις εντυπώσεις.

Εξι μήνες πέρασαν από την ημέρα που τα «Μυστικά της Εδέμ» άρχισαν για πρώτη φορά να... αποκαλύπτονται στους δέκτες μας. Τι γεύση σας έχουν αφήσει μέχρι τώρα;

Παναγιώτης Πετράκης: «Για μένα η ?Εδέμ? ήταν και είναι ευλογία στη ζωή μου. Και το περίεργο ξέρεις ποιο είναι; Πως ενώ μιλάμε για μια καθημερινή δουλειά, όχι απλώς δεν την έχω βαρεθεί έξι μήνες μετά, γιατί υπάρχει αυτός ο κίνδυνος, αλλά έχει γίνει ακόμα πιο προκλητική».

Πώς σας φαίνεται το καθημερινό; Μοιάζει λιγάκι με... τεστ κοπώσεως ή όχι;

Αντιγόνη Δρακουλάκη: «Ναι, το καθημερινό είναι πρωταθλητισμός. Είναι ένας τεράστιος μηχανισμός και πρέπει να είσαι πολύ πιστός και αφοσιωμένος ?στρατιώτης? για να καταφέρεις να αντεπεξέλθεις. Θέλει αυστηρότητα, τάξη και συνέπεια. Είναι σαν να τρέχεις καθημερινά για να κάνεις ρεκόρ».

Ποιοι ήταν οι λόγοι που σας έκαναν να πείτε το «ναι» στην «Εδέμ»;

Π.Π.: «Αυτή η πρόταση είχε τα... πάντα! Όλα τα εχέγγυα που ψάχνει ένας ηθοποιός για να πει το ?ναι?. Είναι δυνατόν να σου κάνει πρόταση η Έλενα Ακρίτα και ο Γιώργος Κυρίτσης και να πεις ?όχι?; Έχουν γράψει ιστορία αυτοί οι δύο άνθρωποι. Μετά ήταν και ο σκηνοθέτης μας και όλο αυτό το εκλεκτό πραγματικά επιτελείο. Επίσης, ήταν οι ρόλοι του Λουκά και της Νόρας, που ήταν σούπερ. Ε, για όλα αυτά τα πράγματα είπαμε το ?ναι?. Μόνο καλό μπορούσε να μας κάνει αυτή η δουλειά».

Υπήρξε κάτι που να φοβηθήκατε στην αρχή;

Π.Π.: «Να μην τα καταφέρω να βγω αληθινός. Ξέρεις, με την καθημερινή υπερ-έκθεση αυτή η επικινδυνότητα υπάρχει. Δεν ήθελα να βγω ούτε υποτονικός, αλλά ούτε και υπερβολικός».

Οι καθημερινές σειρές στην ελληνική τηλεόραση είναι άκρως παρεξηγημένες και από πολλούς αντιμετωπίζονται με σνομπισμό. Αυτό ήταν κάτι που σας προβλημάτισε;

Α.Δ.: «Είναι άδικο να βάζεις όλες τις δουλειές στο ίδιο τσουβάλι. Υπάρχουν καλές και κακές δουλειές και εβδομαδιαίες και καθημερινές. Γενικότερα, είναι άδικο να βάζεις ταμπέλες. Είμαι σίγουρη πως πολλοί άνθρωποι που δουλεύουν στα εβδομαδιαία ζηλεύουν ?με την καλή έννοια πάντα? τη δική μας δουλειά».

Πιστεύετε πως ο Λουκάς και η Νόρα είναι η μεγάλη ευκαιρία για εσάς; Η ευκαιρία που περιμένατε;

Π.Π.: «Για την ώρα έτσι αποδεικνύεται. Είναι ο πρώτος μου ρόλος, που με χαρακτήρισε».

Α.Δ.: «Η Νόρα με απελευθέρωσε και με έκανε καλύτερη».

Η τηλεόραση ανοίγει πόρτες;

Π.Π.: «Τα πάντα έχουν να κάνουν και με τον τρόπο με τον οποίο εσύ χειρίζεσαι και αντιμετωπίζεις τις καταστάσεις. Μου πήρε έντεκα χρόνια δουλειάς για να φτάσω σε αυτό το σημείο. Έχω δουλέψει πολύ με τον εαυτό μου, οπότε ξέρω καλά και τη μία, αλλά και την άλλη όψη του νομίσματος. Για τίποτα δεν μπορείς να είσαι σίγουρος».

Η αναγνωρισιμότητα ήταν ζητούμενο για εσάς;

Α.Δ.: «Το να με αναγνωρίζουν στο δρόμο, αυτού του τύπου η αναγνωρισιμότητα, όχι. Δεν με ένοιαζε καθόλου. Εμένα ανέκαθεν με ένοιαζε η αναγνωρισιμότητα εκείνη που έρχεται από τη δουλειά σου και το αν την κάνεις καλά».

Ένας άντρας και μια γυναίκα, όπως ο Λουκάς και η Νόρα, μπορεί να είναι φίλοι;

Α.Δ.: «Σίγουρα υπάρχει φιλία ανάμεσα σε έναν άντρα και μια γυναίκα. Υπάρχει όμως και ερωτισμός. Δεν φταίμε εμείς, φταίει η... φύση. Συχνά υπάρχει ένας υπολανθάνων ερωτισμός, όπως συμβαίνει με τον Λουκά και τη Νόρα. Οι δυο τους μου θυμίζουν τη σειρά ?Αυτός, αυτή και τα μυστήρια?».

Αγάπη και μίσος πάνε μαζί;

Π.Π.: «Να αγαπάς και να μισείς ταυτόχρονα δεν γίνεται. Όμως, το να αγαπάς τον άλλο και να έχει πάνω του κάποια πράγματα που μισείς, που σε ενοχλούν, γίνεται».

Έχετε σκεφτεί ποτέ γιατί αυτοί οι δύο μαλώνουν σαν το σκύλο με τη γάτα;

Α.Δ.: «Μάλλον υπάρχουν απωθημένα. Ίσως υποσυνείδητα έχουν... αναβάλει ή στριμώξει, αν θες, τα βαθύτερα συναισθήματα που τρέφει ο ένας για τον άλλο, γι’ αυτό και δημιουργούνται αυτοί οι ασταμάτητοι καβγάδες».

Εκείνοι έχουν μυστικά. Εσείς;

Π.Π.: «Όλοι μας έχουμε μυστικά και εννοείται πως έχω κι εγώ. Ίσως να μην είναι τόσο... ενοχικά όσο είναι τα μυστικά της παρέας της Φεγγαρόπετρας».

Α.Δ.: «Υπάρχει άνθρωπος χωρίς μυστικά; Όσο ειλικρινής και να λέει ο άλλος πως είναι, σίγουρα πάντα κάτι... ξεχνάει να σου πει».

Είναι επικίνδυνα;

Π.Π.: «Είναι τα άτιμα, είναι. Και τα μυστικά γίνονται επικίνδυνα, γιατί συνήθως πληγώνουν τον άλλο».

Η παρέα της Φεγγαρόπετρας φτάνει στα άκρα για το χατίρι του έρωτα. Εσείς;

Α.Δ.: «Μπορώ να σου πω πως έχω τολμήσει, έχω κάνει ακραία πράγματα στη ζωή μου για τον έρωτα. Απλώς, αυτό που με σώζει συνήθως είναι πως... συνέρχομαι γρήγορα. Αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση και προχωρώ σε ηρωική αποχώρηση! Είμαι ανεξάρτητος άνθρωπος και εύκολα ένας έρωτας μπορεί να με σκάσει».

Στον έρωτα υπάρχουν «πρέπει» ή μόνο συναισθήματα;

Π.Π.: «Ο έρωτας είναι συναίσθημα εξ ορισμού. Οπότε, τα ?πρέπει? δεν πολυκολλάνε. Ίσως τα ?πρέπει? να έχουν να κάνουν με το σεβασμό απέναντι τόσο στον άλλο όσο και στο πρόσωπό μας».

Τι είναι ο έρωτας;

Π.Π.: «Ουσιαστικά δεν τον έχω βιώσει μέχρι τώρα, αλλά πιστεύω πως είναι τα συναισθήματα στον υπέρτατο βαθμό».

Α.Δ.: «Για μένα ο έρωτας είναι απελευθέρωση. Είναι το συναίσθημα εκείνο που σε κάνει να πετάς».

Και η αγάπη;

Π.Π.: «Το απόλυτο συναίσθημα. Η υπέρβαση του εγώ μας στο εμείς. Σε κάνει να βλέπεις μακριά από τη μύτη σου».

Α.Δ.: «Είναι η ωριμότητα των συναισθημάτων και των καταστάσεων. Είναι ακόμη η συντροφικότητα, η αγκαλιά».

Τα μυστικά αποκαλύπτονται

  • Ο τοκετός της Δάφνης εξελίσσεται ομαλά. Το μωρό του Νικόλα και της Δάφνης συγκινεί και ενώνει ξανά την παρέα. Το χάσμα ανάμεσα στην Εύα και στη Δάφνη γεφυρώνεται. Η Νόρα μελαγχολεί, σκεπτόμενη τη δική της ατυχία με το παιδί του Στέλιου. Η Αμαλία μηχανεύεται νέους τρόπους να επηρεάσει τη Μελίτα. Ο Κυριάκος αναστατώνει με την παρουσία του την Αγγέλα, που τρέμει μήπως αποκαλυφθεί το μυστικό της οικογένειας.
  • Ο Κυριάκος επισκέπτεται τον Ηλία και τον αναστατώνει. Στις κουβέντες του υπάρχει μια κρυμμένη απειλή. Ο Μάνος κάνει μια προσπάθεια να προσεγγίσει πάλι την Εύα, αλλά εκείνη αντιστέκεται. Η Μελίτα παραδέχεται στη Νόρα ότι αγαπάει ακόμα τον Μάνο. Η Δάφνη βλέπει για πρώτη φορά το μωρό της. Ο Οδυσσέας κάνει παράπονα στον Λουκά για τη Μελίτα και η Αγγέλα ανησυχεί πολύ για τον Κυριάκο, γιατί φοβάται τον εκβιασμό του και φτάνει στα όριά της.

«Τρικυμία» συναισθημάτων

  • Η Αγγέλα προσπαθεί με τις απειλές της να αναγκάσει τον Κυριάκο να φύγει και να κρατήσει το στόμα του κλειστό. Παράλληλα, ο Λουκάς επιχειρεί να τον τρομοκρατήσει, προκειμένου να βοηθήσει την Εύα και την Αγγέλα. Από την άλλη πλευρά, ο Ηλίας καταλαβαίνει ότι ο Κυριάκος γνωρίζει την αλήθεια για το θάνατο της Μαίρης και φοβάται ότι το μυστικό του θα φανερωθεί, με αποτέλεσμα να χάσει τη Δάφνη από τη ζωή του. Ο Πέτρος τον συμβουλεύει να μιλήσει στον Μάνο.
  • Ο Ηλίας αποκαλύπτει στον Μάνο το μυστικό για το θάνατο της γυναίκας του, της Μαίρης, και ζητάει τη βοήθειά του για να μπορέσει να αντιμετωπίσει τον Κυριάκο. Ο Μάνος προσφέρει τη βοήθειά του στην Εύα, αλλά εκείνη του ζητάει να κρατηθεί μακριά από τον πατέρα της και από την ίδια. Η Αγγέλα, ανάστατη, παρακολουθεί τις μεθοδευμένες κινήσεις του Κυριάκου, ο οποίος πλησιάζει τη Μαρίλια και προσπαθεί να μάθει ποιος είναι ο πατέρας της.
  • Η Δάφνη βγαίνει από το μαιευτήριο. Η παρέα την υποδέχεται στο σπίτι μέσα σε κλίμα αμηχανίας. Ο Μάνος προσεγγίζει την Εύα, αλλά εκείνη αρνείται να επιστρέψει κοντά του. Η Αμαλία επιμένει στο διαζύγιό της από τον Πέτρο, την ώρα που η Μελίτα παραδέχεται στον πατέρα της την αγάπη της για τον Μάνο? Ο Κυριάκος επισκέπτεται τον Νικόλα και τη Νόρα και αντλεί πληροφορίες για τη ζωή της Εύας. Η Αγγέλα και ο Ηλίας συνασπίζονται για να τον αντιμετωπίσουν. Ο Λουκάς αποκαλύπτει το μυστικό του στον Νικόλα.

Η αγωνία κορυφώνεται

  • Οι απειλές της Αγγέλας δεν πτοούν τον Κυριάκο. Απελπισμένη, σκέφτεται να πουλήσει το σπίτι, προκειμένου να τον πληρώσει για να εξαφανιστεί από τη ζωή τους. Η Εύα πηγαίνει στον Μάνο για να τον ενημερώσει σχετικά με τον Κυριάκο. Εκείνος βρίσκει την ευκαιρία και προσπαθεί να ξυπνήσει το ερωτικό πάθος που τους έδενε παλιά... Η Μελίτα θα παρακολουθήσει άθελά της τη σκηνή. Οργισμένη, αντιδρά σπασμωδικά και αποφασίζει να βγει με τον Οδυσσέα.
  • Η αρρώστια του μωρού της Δάφνης και του Νικόλα συγκλονίζει τη ζωή όλων. Η παρέα ξημεροβραδιάζεται στο νοσοκομείο, στο πλευρό της Δάφνης και του Νικόλα. Είναι και η Εύα εκεί, την ίδια ώρα που ο Κυριάκος, προσπαθώντας να σφίξει τον κλοιό γύρω από τον Ηλία, επισκέπτεται τον Ρούσσο. Η αντίδραση, όμως, του Ρούσσου σε αυτή την επίσκεψη θα προκαλέσει γεγονότα και μια αποκάλυψη που θα σοκάρει.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ