ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΑΣΙΛΗ ΛΟΥΚΑ, ΜΑΝΟ ΜΠΑΝΑΣΑΚΗ
Τους έχουμε φιλοξενήσει πάρα πολλές φορές στις σελίδες και στα εξώφυλλα του περιοδικού μας αυτά τα 18 χρόνια. Κάναμε ένα ταξίδι πίσω στο χρόνο και ανακαλύψαμε φωτογραφίες που έρχονται από μια άλλη εποχή, τότε που βρίσκονταν ακόμη στα πρώτα βήματα της καριέρας τους. Στην εποχή της αθωότητας της ελληνικής σόουμπιζ οι σταρ ήταν κάπως διαφορετικοί στην εικόνα τους. Τους αναγνωρίζετε;Χιούμορ με ροκ διάθεση
Η επαγγελματική του διαδρομή έχει πολλούς και αρκετά σημαντικούς σταθμούς. Ένας από αυτούς στην πορεία του Γιάννη Ζουγανέλη ήταν και οι εμφανίσεις στο «Αχ Μαρία» στα Εξάρχεια. Εκείνη την εποχή μάλιστα δήλωνε για τους συνεργάτες του: «Δεν είμαστε ομάδα και κάστα με την κακή έννοια. Ξέρεις... Είμαστε και θα μείνουμε φίλοι με όλους τους συνεργάτες μου». Κάτι που μελλοντικά επαληθεύτηκε. Ιστορικές έχουν μείνει και οι στιγμές που υπέγραψε στο ξεκίνημά του στο «Τούνελ» στη λεωφόρο Συγγρού. «Το ’72 μπήκα στη δισκογραφία και έκανα το πρώτο μου δισκάκι σε ηλικία 15 χρόνων», διηγείται αναφερόμενος στα πρώτα του χρόνια στο τραγούδι και συνεχίζει: «Έχω κάνει πάρα πολλούς δίσκους όλα αυτά τα χρόνια, που πέρασαν σαν νερό, αλλά όταν τα ζεις, είναι ωραία. Αποφοίτησα από το 8ο Γυμνάσιο, ξέρεις, κλασικός Πατησιώτης, σε μια άλλη Αθήνα, με μουσικά πρωινά με ροκ γκρουπ».
«Τι τι...»
Ο Γιώργος Αλκαίος-Βασιλείου γεννήθηκε στις 24 Δεκεμβρίου 1971 στην Αθήνα, μισός Έλληνας, μισός Πορτογάλος. O δημιουργός και τραγουδιστής στα πρώτα βήματα της δισκογραφικής του πορείας ακούστηκε ιδιαίτερα με ένα κομμάτι που είχε γίνει σλόγκαν, το «Tι τι...», από το άλμπουμ του «Με λίγο τρακ», που κυκλοφόρησε το 1992. Μαζί του κάποια σεζόν βρέθηκε και ο Σάκης Ρουβάς στο «Posidonio». Εντελώς αγνώριστος σε σχέση με τη σημερινή εικόνα του και πολύ πιο αδύνατος, είχε υπογράψει και τα κομμάτια «Όπα όπα» και «Δεύτερα χέρια», τα οποία έκανε αργότερα επιτυχία ο Νότης Σφακιανάκης.
«Έχω πετάξει μαζί σου»
O Σταμάτης Γονίδης στα πρώτα δισκογραφικά βήματά του πέρασε και από το «Αχίλλειον». Από την ώρα που άφησε το αγαπημένο του νησί, την Κύθνο, μέχρι να φτάσει στα μέσα της δεκαετίας του ’90 να δίνει το «παρών» σε κοσμικά και νεανικά πάρτι, όπως εκείνα που διοργάνωναν οι τηλεοπτικές μουσικές εκπομπές (σ.σ.: το «Starclub» στην τότε ΕΤ2) στην παραλιακή, πέρασε καιρός. Ο ίδιος δηλώνει λάτρης των εκπλήξεων και κατά καιρούς μεταμορφωνόταν και παρουσίαζε εντυπωσιακές εικόνες σε εξώφυλλα δίσκων, αλλά και όταν ανέβαινε στην πίστα.
«Push ups» χωρίς «Taboo»
Το πρώτο μαγαζί στο οποίο εμφανίστηκε ο Χρήστος Δάντης ήταν το «Taboo». Μαζί με τις Δήμητρα Γαλάνη, Τάνια Τσανακλίδου και Μαντώ και με διευθυντή ορχήστρας τον Γιώργο Χατζηνάσιο είχαν φτιάξει ένα μουσικό σχήμα που είχε συζητηθεί πολύ εκείνη την εποχή. Ξεκίνησε να παίζει μουσική στα 16 του και με το πρώτο συμβόλαιό του ήρθαν στην επιφάνεια maxi single, όπως τα «Turn on» και «Belly dance». Συμμετείχε σε συλλογές και τραγούδησε με την Πωλίνα το αξέχαστο κομμάτι «Push ups». Το πρώτο προσωπικό του βήμα ήταν τα «Δαχτυλικά αποτυπώματα» το 1990 σε μουσική και στίχους Γιάννη Καραλή, που έγινε πλατινένιο. Από τότε έκανε πολλές αλλαγές στην εμφάνισή του τόσο στην καθημερινή του ζωή όσο και στην εικόνα του.
Απλώς... Notis
Η πρώτη επαφή του Νότη Σφακιανάκη στην πίστα έγινε στα κέντρα «Απόλλων» και «Ελλάς» στην Κω. Στην Αθήνα ήρθε στις αρχές της δεκαετίας του ’90 και ήταν καταλυτική η γνωριμία του με το μετέπειτα παραγωγό του Τέρυ Σιγανό. Το πρώτο μαγαζί στη Θεσσαλονίκη όπου τράβηξε επάνω του τα φώτα ήταν το «Αβαντάζ», στο οποίο εμφανιζόταν με την Ελένη Δήμου. Στην Αθήνα έκανε τα πρώτα του επαγγελματικά βήματα στον «Διογένη», με όπλα του τα κομμάτια «Πρώτη φορά γιορτάζω» και «Δάνειο ζωής». Στη συνέχεια η εξέλιξή του ήταν θεαματική σε επαγγελματικό επίπεδο. Οι εμφανισιακές αλλαγές του περιορίστηκαν κυρίως στο βεστιάριό του, αλλά και στην κόμμωσή του.
Στα μπουζούκια με τον Άγγελο
Ο Άγγελος Διονυσίου στα πρώτα του βήματα έκανε αίσθηση μαζί με τον Λευτέρη Πανταζή και την Άντζελα Δημητρίου. Μέχρι τα 23 του δεν είχε σκεφτεί να γίνει τραγουδιστής, αλλά σε ένα μαγαζί της Ιεράς Οδού πήρε το βάπτισμα του πυρός. Δισκογραφικά ξεκίνησε το 1983 με το άλμπουμ «Άγγελος Διονυσίου», ενώ ακόμη συζητιέται η συμμετοχή του στα άλμπουμ «Μια βραδιά στα μπουζούκια», έπειτα από υπόδειξη στελεχών της τότε δισκογραφικής εταιρείας του, η οποία σηματοδότησε την καθιέρωσή του σε πρώτο όνομα στη νύχτα της Αθήνας. Ακολουθώντας τα ίχνη του πατέρα του Στράτου Διονυσίου, κατάφερε να μείνει σε πρωταγωνιστικό επίπεδο επί σειρά ετών και να εμφανίζεται σε πρωτοκλασάτα μαγαζιά χωρίς να αλλάξει θεαματικά την εικόνα του, ενώ ποτέ δεν έκρυψε, όπως λέει, τα «παναθηναϊκά» του αισθήματα.
Πετυχημένη αλλαγή
Το 1985 πάτησε για πρώτη φορά την ευρωπαϊκή σκηνή, συμμετέχοντας στα φωνητικά της κυπριακής συμμετοχής για τη Eurovision. Η νεαρή τραγουδίστρια με τα κοντά μαλλιά και το περίεργο για τα σημερινά δεδομένα στυλ δεν ήταν άλλη από την Ευρυδίκη. Από τότε έλαβε αρκετές φορές μέρος στον ευρωπαϊκό διαγωνισμό τραγουδιού και κάθε φορά εμφανιζόταν βελτιωμένη. Η εικόνα της σήμερα αποδεικνύει ότι έχει αποκτήσει μια πιο υγιή σχέση με την κομμώτριά της και, φυσικά, με το στυλίστα της.
Μια άλλη Έλλη
Αυτά τα στιγμιότυπα σίγουρα δεν θέλει να τα θυμάται η Έλλη Κοκκίνου. Έτσι, λοιπόν, η τραγουδίστρια πήρε κάποια στιγμή την απόφαση να τα παίξει όλα για όλα και τελικά κατάφερε να γευτεί την απόλυτη επιτυχία και να χάσει αρκετά κιλά, αποκτώντας μία από τις πιο καλλίγραμμες και θηλυκές σιλουέτες της ελληνικής πίστας. Για να γίνει όμως αυτό, περιόρισε αρκετά τη λαιμαργία της, ενώ με εντατική γυμναστική απέκτησε το καλογυμνασμένο σώμα που διαθέτει σήμερα. Την ίδια τακτική ακολούθησε και μετά τη γέννηση του γιου της, για να χάσει τα περιττά κιλά της εγκυμοσύνης και να ετοιμάσει το δυναμικό της come back για το καλοκαίρι.
Το fashion icon
«Πολύ καλά περνάμε, αρχίζω και φοβάμαι» ήταν το πρώτο σουξέ της μελαχρινής νεαρής Πέγκυ Ζήνα, που στο ξεκίνημά της έκανε αίσθηση με το τραγούδι του Τέρυ Σιγανού. Στη συνέχεια βέβαια ερμήνευσε και το «Αν πας με άλλη, θα σου σπάσω το κεφάλι», που έμεινε ιστορικό, ενώ όλοι τη θυμόμαστε με την καστανή της κόμη. Άμεσα όμως η ταλαντούχα Πέγκυ συμμορφώθηκε, ακούγοντας τις συμβουλές του μετέπειτα κουμπάρου της Ηλία Ψινάκη, και ανανέωσε το στυλ της, βάφοντας την κόμη της ξανθιά και δίνοντας μέχρι και σήμερα πολύ μεγάλη σημασία στις ενδυματολογικές προτιμήσεις και τις μουσικές επιλογές της. Πέρυσι βραβεύτηκε ως fashion icon της χρονιάς στα μουσικά βραβεία MAD, και δικαιολογημένα.
Το δέκα το καλό
Είναι η απόλυτη Ελληνίδα σταρ και αυτό είναι αδιαμφισβήτητο. Ο λόγος για την Άννα Βίσση, που έκανε τα πρώτα της βήματα στο τραγούδι σε πολύ μικρή ηλικία. Επαγγελματικά ξεκίνησε να δουλεύει με τον Γιώργο Νταλάρα σε συναυλίες, ενώ έκανε τις πρώτες σόλο εμφανίσεις της στο «Άκρον» στη Λένορμαν. Αν και η καριέρα της φαίνεται να είχε εντελώς διαφορετικές μουσικές κατευθύνσεις ?κυρίως στο έντεχνο και το ελαφρολαϊκό τραγούδι?, μπήκε στη ζωή και την καριέρα της ο Νίκος Καρβέλας και η επιρροή του ήταν πλέον εμφανής τόσο στην εικόνα της όσο και στις επαγγελματικές της επιλογές. Τα τελευταία χρόνια εμφανίζεται συνεχώς διαφορετική, με εκκεντρικά ντυσίματα και ιδιαίτερα στυλ με ροκ αναφορές. Όποια αλλαγή πάντως κάνει στα μαλλιά της και οποιοδήποτε ρούχο λανσάρει αμέσως γίνονται μόδα.
Η «Λαίδη»
Η Άντζελα Δημητρίου το 1986 τραγουδούσε «Ήθελα να ‘ξερα δεν ντρέπεσαι» και έσπαγε ταμεία. Φορώντας δερμάτινα και έντονα μακιγιαρισμένη, πόζαρε στο φακό έχοντας υιοθετήσει μια στυλιστική τάση που μπορεί για την εποχή να ήταν πολύ μοδάτη, σήμερα όμως... το σίγουρο είναι ότι θα σιγοτραγουδάει τον παραπάνω στίχο βλέποντας τις φωτογραφίες εκείνης της εποχής. Το χαρακτηριστικό «κοκοράκι-φράντζα» ήταν σήμα κατατεθέν της «Λαίδης» του ελληνικού πενταγράμμου, η οποία αναμφισβήτητα σήμερα είναι πιο όμορφη από ποτέ. Ανανεωμένη ύστερα από τη γνωστή χειρουργική επέμβαση στη μύτη της, αδυνατισμένη και πολύ πιο γυμνασμένη, συνεχίζει να απασχολεί τα μουσικά -και όχι μόνο- δρώμενα της χώρας μας.
Σάαακηηη!
Αντικείμενο του πόθου για την πλειονότητα των γυναικών, ο Σάκης Ρουβάς ήρθε στην Αθήνα από την πατρίδα του την Κέρκυρα για να κατακτήσει τη σόουμπιζ. Όσοι τον γνωρίζουν από τότε μιλάνε για ένα άνετο και γελαστό παιδί, με πολύ χιούμορ και απίστευτη γοητεία, τα οποία φαίνονταν από την εποχή που πολύ νεαρός ακόμη εμφανιζόταν στο «Show Center», μαζί με την Ευριδίκη, τον Χρήστο Δάντη και πρώτο όνομα στη μαρκίζα ήταν ο Γιώργος Γερολυμάτος. Στη συνέχεια έκανε ένα πέρασμα από το «Posidonio» κι έπειτα η καριέρα του εκτινάχθηκε στην κορυφή και εξελίχτηκε σε σταρ πρώτου μεγέθους. Φέτος εκπροσωπεί τη χώρα μας για δεύτερη φορά στο διαγωνισμό της Eurovision, ενώ πλέον έχει αποχωριστεί τις μπούκλες και το μακρύ μαλλί που «υιοθέτησε» στην εμφάνισή του όταν ξεκινούσε.