Η θλιβερή αλήθεια για την ισότητα των φύλων στη Γερμανία είναι ότι οι άνδρες κυριαρχούν στα διοικητικά και εκτελεστικά συμβούλια - με ποσοστό 91,4%! Ήταν καιρός, λοιπόν, να υπογραμμιστεί η... αδικία.
Με βάση ένα νέο πρότζεκτ, η L'Oreal Paris συγκέντρωσε και ανέλυσε διάφορες μελέτες και σύνολα στοιχείων και τα αποτελέσματα οδήγησαν στην πρώτη διαφήμιση γυναικείων καλλυντικών για άνδρες.
Απλουστευμένα infographics με προϊόντα, αποδεικνύουν ότι οι γυναίκες πρέπει να έχουν ηγετικούς ρόλους. Και ο λόγος δεν είναι η ισότητα: Με τις γυναίκες στο 30% των θέσεων management αυξάνεται η αποδοτικότητα κατά 15%. Είναι κατά 24% καλύτερες στις εκθέσεις απόδοσης του management. Και βοηθούν στην ανάπτυξη περισσότερων καινοτομιών, για παράδειγμα με 20% περισσότερα διπλώματα ευρεσιτεχνίας ετησίως.
Διάβασε επίσης: Εργασιακό bullying: 5 συμβουλές για να αντιμετωπίσεις τους «νταήδες» στη δουλειά σου
Όλα αυτά αποδεικνύουν ότι οι γυναίκες μπορούν να τα καταφέρουν ... και αυτό το γνωρίζουν καλά και οι decisions-makers στις μεγάλες εταιρείες, δηλαδή: οι άνδρες.
Αυτή η διαφήμιση δημιουργήθηκε από την McCann, Γερμανίας για την L'Oreal.