Σε συνέντευξή της στο «ΘΕΜΑ» για το ριάλιτι-φαινόμενο το στέλεχος του σταθμού δήλωσε ότι αυτό που γίνεται με το 70% και 80%, με 3.894.000 τηλεθεατές, δεν πέρναγε ούτε από το μυαλό των ανθρώπων του ΣΚΑΪ, δεν περνούσε ούτε από το μυαλό της Acun Medya.
Στην ερώτηση αν το κάστινγκ ήταν σημαντικός παράγοντας της επιτυχίας, απάντησε:
«Κάποιοι διάσημοι δείλιασαν, αλλά είχαμε και πολύ μεγαλύτερα ονόματα από αυτά που βάλαμε μέσα. Ομως κοιτάξαμε οι συνδυασμοί των χαρακτήρων και στις δύο ομάδες να ταιριάξει για να γίνει ένα ωραίο παζλ.»
Στην ερώτηση πώς επέλεξαν τους Μαχητές απάντησε:
«Με βάση τον συνδυασμό των χαρακτήρων. Πρέπει να σας πω ότι είχαμε και ψυχολόγους μαζί μας στο κάστινγκ.»
Επιδίωξαν να βγει η ίντριγκα;
«Οχι ίντριγκα, αλλά συνδυασμός διαφορετικών χαρακτήρων ανθρώπων. Το ίδιο ισχύει και για το «Voice». Αν το είχε πάρει άλλο κανάλι, δεν θα είχε τον συνδυασμό Μουζουράκη - Μαραβέγια και Ρουβά - Παπαρίζου. Αρα παίζει ρόλο η ομάδα που χτίσαμε. Επίσης, πρέπει να σας πω ότι θεωρούμε πολύ σημαντικό λόγο επιτυχίας τον Σάκη Τανιμανίδη. »
Πριν από λίγο καιρό είχε δηλώσει ότι οι παίκτες τρώνε πριν τα αγωνίσματα. Τελικά τι συμβαίνει;
«Τα παιδιά δεν τρώνε. Είπα ότι τρώνε πριν από τους αγώνες δύο φρούτα και πίνουν έναν χυμό. Δεν τρώνε. Τα παιδιά πεινάνε.»
Στην ερώτηση πόσοι είχαν δηλώσει συμμετοχή η κα Μαραγκουδάκη απάντησε:
Πάνω από 3.000. Τις τελευταίες ημέρες το τηλέφωνό μου είχε πάρει φωτιά από ανθρώπους που ήξεραν κάποιους οι οποίοι ενδιαφέρονταν να μπούνε. Φαντάσου τι θα γίνει του χρόνου.
Θα έχει και του χρόνου «Survivor»;
Φυσικά και θα έχει. Και «Voice», και «X Factor», και «Lambada» θα έχει. Θα έχουμε ταξιδιωτικές εκπομπές, η μία με τον Τανιμανίδη, και σίριαλ.