Νόνικα Γαληνέα: «Μου λείπει η σοφία και του χιούμορ του Αλέκου Αλεξανδράκη»

02.11.2016
Η Νόνικα Γαληνέα σε συνέντευξή της μιλάει για τον μεγάλο της έρωτα και δεν διστάζει να παραδεχθεί ότι υποκλίνεται σε δύο πράγματα, στη σοφία και στο χιούμορ, τα οποία ο γοητευτικός ηθοποιός και σύντροφός της διέθετε πάντα.

Η Νόνικα Γαληνέα θυμάται στην εφημερίδα Freddo τις στιγμές που έζησε με τον μεγάλο της έρωτα και τον χωρισμό, που τάραξε την εποχή εκείνη όλο το καλλιτεχνικό στερέωμα. Ο λόγος για τον Αλέκο Αλεξανδράκη.

«Είναι πολύ μεγάλη παρηγοριά για μένα που έχω τόσο στενή σχέση με την οικογένεια του λατρεμένου μου Αλέκου. Και επειδή γνωρίζω πολύ καλά πόσο λάτρευε την οικογένεια του, με φέρνει πάρα πολύ κοντά, του και αισθάνομαι ότι δεν χάνω επαφή μαζί του... Όσο και αν αυτό ακούγεται περίεργο», είναι τα πρώτα λόγια της πρωταγωνίστριας.

Και συνεχίζει: «Μου λείπει η σοφία του, το χιούμορ του. Δύο πράγματα στα οποία υποκλίνομαι. Δεν έχω γνωρίσει άλλον άνθρωπο με τόσο έντονα σπουδαία προσόντα, ποτέ».

Μιλώντας για την «μετά Αλεξανδράκη» δεύτερη καριέρα της, θεωρεί ότι δούλεψε εξαιρετικά:

«Όταν σταμάτησα τη δουλειά και αφότου "έφυγε" ο Αλέκος, δούλεψα τόσο πολύ, που έκανα δεύτερη καριέρα, θα έλεγα χωρίς να περιαυτολογώ. Δούλεψα στο Εθνικό θέατρο, στο Θέατρο Μακεδονικών Σπουδών, με τον Σπύρο Ευάγγελατο, 8 φορές στο Μέγαρο Μουσικής, 4 φορές στην Επίδαυρο, 1 φορά στο Covnet Garden στην Αγγλία. Θα έλεγα χωρίς καμία σεμνοτυφία ότι έκανα μία πάρα πολύ σπουδαία καριέρα, που δεν υπάρχει άνθρωπος που αγαπάει το θέατρο και δεν θα τη ζήλευε».

Της λείπει σήμερα το θεατρικό σανίδι και υπάρχει περίπτωση να την ξαναδούμε στο θέατρο;

«Όχι, καθόλου. Αν μου έλειπε, θα ήμουν σε θέατρο. Δεν μου λείπει ούτε το χειροκρότημα. Ειλικρινά, δεν μου λείπει τίποτα. Είμαι πλήρης. Δεν θέλω να προβλέπω το μέλλον. Αν είχα μια τρελή κωμωδία που να μπορούσα να παίζω με τις δύο κόρες μου, θα έλεγα "ναι". Ωστόσο με όσα έχω παίξει έως τώρα, κανένα άλλο έργο δεν νομίζω πως θα με γεμίσει περισσότερο από όσο είμαι τώρα γεμάτη, αλλά ούτε και θα σήμαινε τίποτα για μένα».