Διαφήμιση με λάσπη στη... μούρη κάνει η Μαντόνα

18.06.2014
Πρόσωπο "φράπα" έχει η βασίλισσα της ποπ και προωθεί τη δική της φίρμα καλλυντικών για τις γυναίκες που θέλουν να της μοιάσουν...

Μια νέα σειρά προϊόντων περιποίησης προσώπου λανσάρει η Μαντόνα (Madonna) κάνοντας το όνομα της περιοδείας της (MDNA) brand name και στα καλλυντικά.

Και ποιος καλύτερος τρόπος να το διαφημίσει από μια δοκιμή στο δικό της πρόσωπο με φωτογραφίες τύπου "Πριν και Μετά".

Το Instagram επέλεξε να κάνει την επίδειξη η 55χρονη σταρ και ξεκίνησε με μια φωτογραφία της όπου εξηγεί ότι δοκιμάζει μια νέα μάσκα της σειράς της και περιμένει να δει αν έχει αποτέλεσμα.

Στη συνέχεια ακολουθεί η φωτογραφία της μάσκας, όπου στη λεζάντα η Μαντόνα την παρουσιάζει επίσημα (Chrome Clay Mask) και την "απειλεί". "Το καλό που σου θέλω να δουλέψεις"...

Και βέβαια στο τέλος ποστάρει και μια σέλφι με το πρόσωπο-φεγγάρι όπου ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα που προϊόντος, η Μαντόνα καμαρώνει. Και φυσικά περιμένει τις πωλήσεις...