Οικογενειακή (ρoκ) υπόθεση

05.12.2011
Ο μεταλλαγμένος Καρβέλας, η πρώην Βίσση, η νύν Αννίτα και η κουμπάρα Κορομηλά μαζί με τους ροκάδες και τους παπαράτσι: κυριολεκτικά μια βραδιά για όλα τα γούστα. Επώνυμα και μη!

Εδώ και καποια χρόνια ο Νίκος Καρβέλας δείχνει να έχει αλλάξει τελείως ρεπερτόριο στη ζωή του, την προσωπική όσο και την επαγγελματική. Τα νέα τραγούδια του μιλούν για επανάσταση, ψυχική δυσφορία, κοινωνικά κακώς κείμενα και είναι -όπως ο ίδιος ομολογεί- αυτά που πραγματικά τον αντιπροσωπεύουν, αντίθετα με τα αμέτρητα σουξέ που έχει γράψει τα τελευταία 30 χρόνια για τον ίδιο αλλά κυρίως για την πρώην γυναίκα της ζωής του, Αννα Βίσση.

Δύσκολο, λοιπόν, το εγχείρημα να τα πλασάρει στο κοινό που τον έχει μάθει μέσα από τα αξέχαστα εγχώρια χιτάκια τύπου «Σέξι θεία Λόλα» και «Μπουμ μπουμ», που δυσκολεύεται να χωνέψει το νέο, θεοσκότεινο, αν και ενδιαφέρον, ρεπερτόριό του. Σε αυτό δεν βοηθά και η άρνησή του να δίνει συνεντεύξεις, να φωτογραφίζεται και γενικώς να κάνει το περίφημο promotion, βασικό πλέον σκέλος κάθε νέας δισκογραφικής δουλειάς. Ετσι, η ιδέα των live εμφανίσεών του σε μια σκηνή όπως η Αρχιτεκτονική στο Γκάζι, που αισθητικά και ηχητικά απέχει χιλιόμετρα από τις πίστες όπου τον είχαμε συνηθίσει να εμφανίζεται, έδειχνε να είναι η ιδανική λύση για το νέο του σόλο ξεκίνημα.

Η πρεμιέρα έγινε την προηγούμενη εβδομάδα ανάμεσα στο πιο ετερόκλητο κοινό. Τους πιο ροκ τύπους που συχνάζουν σε τέτοια μουσικά στέκια που βρέθηκαν (άθελά τους) να συνυπάρχουν με λουστραρισμένους celebrities και αφηνιασμένους παπαράτσι σε μια βραδιά απρόβλεπτη όπου το σκηνικό ανατρεπόταν ανά δευτερόλεπτο προκαλώντας αμόκ στις τηλεοπτικές κάμερες. Πρώην και νυν συνυπήρχαν σε χωριστά τραπέζια, μαζί με την Αγγελική Νικολούλη, τον πανταχού παρόντα Ηλία Ψινάκη, τη Ναταλία Γερμανού, το Μάκης Τριανταφυλλόπουλο, τη Ρούλα Κορομηλά και αρκετούς άλλους επώνυμους ή, όπως ακούσαμε να λένε κάποιοι πιτσιρικάδες, «σταρ στα πρόθυρα της... ανεργίας».

Η performance του ταλαντούχου αυτοδίδακτου συνθέτη ξεκίνησε με τραγούδια διαφορετικά από αυτά με τα οποία τον έχουμε μάθει, με μουσική και στίχους στα όρια της κατάθλιψης: «Aυτό νιώθω, συγγνώμη, αλλά αν περιμένετε να σας διασκεδάσω, μάλλον δεν θα σας ευχαριστήσω. Αν θέλετε, αποχωρώ από τη σκηνή ή σας λέω απλώς κάποια τραγούδια διαδικαστικά», δήλωσε ο καλλιτέχνης προκαλώντας αμηχανία στο κοινό που με επιμονή ζητούσε τον εφηβικό ύμνο «Τα πρόστυχα τα μαύρα τα εσώρουχά σου». Ο ίδιος μάλιστα αντέδρασε όταν η διορατική Αννίτα του ψιθύρισε από το πρώτο τραπέζι «πάρ’ το αλλιώς» κρίνοντας από την διάθεση που επικρατούσε εντός του μαγαζιού.

Ετσι, οι φίλοι ανέλαβαν με τον τρόπο τους να ανατρέψουν το σενάριο της βραδιάς δίνοντας τροφή στα media. Πρώτη και καλύτερη η Αννα Βίσση βρέθηκε να κάνει διάλογο με τον πρώην σύζυγο-πυγμαλίωνα που ουσιαστικά απέρριπτε on stage τις αμέτρητες επιτυχίες που έκαναν μαζί. «Κάθεται και τραγουδάει τέτοια και πρέπει εγώ μετά να ξελασπώνω», έλεγε γελώντας και συνθέτοντας μαζί του ένα αυθόρμητο λεκτικό σκετς που απογείωσε κυριολεκτικά τη βραδιά. Στο τέλος της βραδιάς οι επώνυμοι φίλοι του Καρβέλα ανέβηκαν μαζί στη σκηνή -με προτροπή του Ψινάκη- για το πιο αστείο αυτοσχέδιο μουσικοχορευτικό φινάλε!

Λεονάρντος Ορφανίδης