Η ιστορία των Ολλανδών σχεδιαστών Viktor Horsting και ο Rolf Snoeren θα μπορούσε να έχει τον τίτλο "success story", καθώς αποτελούν δύο από τους πολλά υποσχόμενους νέους σχεδιαστές. Οι δημιουργίες τους ξεχωρίζουν, γιατί είναι μοναδικές, ευρηματικές και φιλοξενούνται ήδη σε μουσεία Σύγχρονης Τέχνης σε όλο τον κόσμο. Οι "ιπτάμενοι Ολλανδοί" αρχίζουν την καριέρα τους από εκεί που άλλοι συνάδελφοι τους επιθυμούν να την τελειώσουν και αντίθετα με εκείνους δεν επαναφέρουν ποτέ στις συλλογές τους εικόνες του παρελθόντος.
Μάλιστα, αφού έκαναν τη μεγάλη έκπληξη με τα πρωτότυπα μοντέλα υψηλής ραπτικής, οι Viktor Horsting και Rolf Snoeren μπαίνουν δυναμικά και στον εμπορικό στίβο, λανσάροντας συλλογές pret-a-porter. Στόχος τους η παγκόσμια αγορά, η δημιουργία δικτύου καταστημάτων, αρώματος, ανδρικής σιεράς, αξεσουάρ...
Οι λέξεις κλειδιά που χαρακτηρίζουν τις επιδείξεις τους είναι τεχνική αρτιότητα, αστείρευτη έμπνευση, ανατρεπτική διάθεση, φαντασία και εμπνευσμένο στιλ. Οσο για τα χρώματα για την Άνοιξη-Καλοκαίρι 2002, το λευκό δένει αρμονικά με το μαύρο, με μικρές πινελιές χιούμορ.
Η ιστορία των Ολλανδών σχεδιαστών θα μπορούσε να έχει τον τίτλο "success story", καθώς αποτελούν δύο από τους πολλά υποσχόμενους νέους σχεδιαστές. Οι δημιουργίες τους ξεχωρίζουν, γιατί είναι πρωτότυπες, ευρηματικές και φιλοξενούνται ήδη σε μουσεία σύγχρονης τέχνης σε όλο τον κόσμο. Τεχνική αρτιότητα, αστείρευτη έμπνευση και ανατρεπτική διάθεση είναι οι λέξεις κλειδιά, που χαρακτηρίζουν τις επιδείξεις τους. Το λευκό, το απόλυτο χρώμα για την άνοιξη-καλοκαίρι, με μικρές πινελιές χιούμορ, όταν συνδυάζεται με το μαύρο.