Στο Παρίσι, τα ανοιξιάτικα ντεφιλέ υψηλής ραπτικής ξεκίνησαν και ένας οίκος κατάφερε να κεντρίσει το ενδιαφέρον του κόσμου της μόδας και όχι μόνο - αλλά όχι και τόσο θετικά.
Ο Daniel Roseberry, ο Αμερικανός σχεδιαστής του οίκου Schiaparelli, τράβηξε την προσοχή με την τοποθέτηση απομιμήσεων κεφαλιών άγριων ζώων (λιοντάρι, λεοπάρδαλη, λύκο) με ρεαλιστική εμφάνιση στο μπροστινό μέρος ή στον ώμο των φορεμάτων της συλλογής. Για τη συλλογή, ο Roseberry αναφέρθηκε στο "Inferno", το πρώτο μέρος του επικού ποιήματος του Δάντη του 14ου αιώνα "Divine Comedy". Για τον Δάντη, η λεοπάρδαλη συμβόλιζε τη λαγνεία, το λιοντάρι την αλαζονεία και ο λύκος τη φιλαργυρία.
Boy Bag της Chanel: Η ιστορία της εμβληματικής τσάντας του πολυτελούς οίκου
Η φιλοζωική οργάνωση PETA κατήγγειλε τον οίκο για την επιλογή του. "Η διαβεβαίωση του οίκου Schiaparelli ότι "κανένα ζώο δεν κακοποιήθηκε” κατά τη δημιουργία αυτής της κολεξιόν είναι αντικειμενικά ψευδής", αναφέρει η ανακοίνωση που εξέδωσε, ενώ τονίζεται πως τα εν λόγω φορέματα εξυμνούν το κυνήγι κεφαλών άγριων ζώων, καταγγέλλοντας παράλληλα τη χρήση μεταξιού και μαλλιού – υλικά για τα οποία "μεταξοσκώληκες ζεματίστηκαν ζωντανοί και πρόβατα έπεσαν θύματα εκμετάλλευσης".
Χρυσές Σφαίρες 2023: 12 εμφανίσεις που ξεχωρίσαμε -με την καλή ή την κακή έννοια