Καθ 'όλη τη διάρκεια της πανδημίας, οι σχεδιαστές κυκλοφόρησαν μάσκες προσώπου - οι πολυτελείς version περιλαμβάνουν την Off-White δημοφιλή μάσκα προσώπου με το λογότυπο Arrow (περίπου 100 ευρώ) και το vintage σχέδιο από βαμβάκι της Burberry (στα 125 ευρώ).
Και τώρα, η Louis Vuitton κάνει ένα βήμα παραπέρα, παρουσιάζοντας μια πολυτελή ασπίδα προσώπου που έχει σχεδιαστεί για να είναι «κομψή και προστατευτική», όπως δήλωσε ο γαλλικός οίκος μόδας.
Οι Louis Vuitton, Burberry και Chanel έβαλαν την fashion δύναμή τους πίσω από τις μάσκες προσώπου.
Το «εντυπωσιακό» LV Shield αλλάζει από διάφανο σε σκούρο στο φως του ήλιου, προστατεύοντας τους χρήστες από τον ήλιο. Διαθέτει επίσης χρυσά καρφιά χαραγμένα με το brand της Louis Vuitton και μια ελαστική μπαντάνα με το μονόγραμμα. H ασπίδα προσώπου μπορεί επίσης να φορεθεί πάνω στο κεφάλι ως κλασικό καπελάκι, σύμφωνα με το label.
Η τιμή δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί, αλλά όλες ξέρουμε ότι η πολυτελής μάρκα, δεν είναι φθηνή.
Η ασπίδα προσώπου θα πουληθεί online και σε επιλεγμένα καταστήματα Louis Vuitton από τις 30 Οκτωβρίου.
Τον Απρίλιο, ο γαλλικός οίκος Louis Vuitton συμμετείχε στην παγκόσμια προσπάθεια για την κατασκευή ατομικού προστατευτικού εξοπλισμού για την υποστήριξη των εργαζομένων στον τομέα της υγείας, οι οποίοι βρίσκονταν στις πρώτες γραμμές της πανδημίας. Η εταιρεία είπε ότι είχε χρησιμοποιήσει πολλά εργαστήρια σε ολόκληρη τη Γαλλία για να «παράγει εκατοντάδες χιλιάδες μη χειρουργικές μάσκες προσώπου» για τους εργαζόμενους στον τομέα της υγείας.
To πολυτελές brand δήλωσε επίσης ότι πρόσφερε χιλιάδες νοσοκομειακές ρόμπες σε έξι νοσοκομεία του Παρισιού για επείγουσες ανάγκες προστατευτικού εξοπλισμού.
Πάντως τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων σε όλο τον κόσμο δεν προτείνουν επί του παρόντος τη χρήση ασπίδων προσώπου ως υποκατάστατο των μασκών, καθώς δεν είναι ακόμα σαφές αν είναι επαρκές το επίπεδο προστασίας που παρέχουν.