Ο Elio Fiorucci ήταν ένας θρύλος της μόδας, ένας από τους πιο εμβληματικούς σχεδιαστές της δεκαετίας του '70 και του '80, ο οποίος συνεργαζόταν με supermodels, εφηύρε τα stretch jeans και το κατάστημά του στη Νέα Υόρκη ήταν στο επίκεντρο της διεθνούς μόδας, καθώς σύχναζε ο Andy Warhol και το διεύθυνε ο Marc Jacobs.
Το εμπορικό σήμα που έφερε το όνομά του έκλεισε στα τέλη της δεκαετίας του '80 και ο ίδιος απεβίωσε το 2015, αλλά πριν από δύο χρόνια η εμπορική μάρκα ξανά-λανσαρίστηκε ανοίγοντας ένα νέο κατάστημα στο Soho του Λονδίνου. Η γνωστή ετικέτα με τα περίφημα χερουβείμ και τα μεταλλικά τζιν τώρα συνεργάζεται με την adidas Originals για μια παιχνιδιάρικη, πολύχρωμη και ταυτόχρονα φιλόδοξη συνεργασία.
Η συγχώνευση της αισθητικής της adidas και της Fiourcci απεικονίζεται στα πολύχρωμα κομμάτια που επανερμηνεύουν τόσο το παρελθόν όσο και το παρόν των δύο brand. Αναμφίβολα πρόκειται για μια σειρά εμπνευσμένη από τη δεκαετία του '80, συνδεδεμένη με παγωτά, κοκτέιλ και άλλα πράγματα που θα ήθελες να έχει περισσότερη ζέστη, από τις μονοψήφιες θερμοκρασίες που έχει έξω.
Χρησιμοποιώντας κατάλληλα τα εμβληματικά σήματα που είναι συνώνυμα με τα δύο brands, η ίδια η συλλογή διαθέτει πολλά κομμάτια που εστιάζουν σε μια πιο κλασσική εμφάνιση. Σκέψου τα υπέροχα αγγελάκια χερουβείμ αλλά με τρεις λωρίδες στα μανίκια και το «o» του Fiorucci να αντικαθίσταται από το λογότυπο της adidas.
Η πρώτη limited edition σειρά της adidas με την Fiorucci θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως από τις 15 Φεβρουαρίου, ακριβώς πάνω στην Εβδομάδα Μόδας στο Λονδίνο.