Αποφεύγοντας τα συνηθισμένα μοντέλα, ο Abloh επιστράτευσε ένα αγόρι τριών χρονών με το όνομα Alieyth. Υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες των Inez & Vinoodh, το νεαρό αγόρι εμφανίζεται με μάλλινο πουλόβερ Wizard of Oz από τη συλλογή SS19. Επίσης, εμφανίζονται σε άλλα σημεία της καμπάνιας, ο 7χρονος ηθοποιός Leo James Davis και ο 16χρονος Luke Prael.
Διάβασε επίσης: Η Carrie Bradshaw επιστρέφει! Για το Sex and the City ή για κάτι άλλο;
«Με την καμπάνια, ήθελα να κάνω κάτι που είναι παγκόσμιo και ανθρώπινο στην ουσία του. Περιεκτική και πυκνή, κάτι που έχει βαρύτητα», δήλωσε ο Abloh στο WWD. «Αποφάσισα να εστιάσω την καμπάνια στην παιδική ηλικία και όχι στα ρούχα των ανδρών. Τι δημιουργεί τους άνδρες; Τα διαφορετικά στάδια στη ζωή κάποιου, από τη βρεφική ηλικία μέχρι τον έφηβο, τον νέο ενήλικα και τον ενήλικα», πρόσθεσε.
Δες και αυτό: Στέφανος Τσιτσιπάς: To φωτογραφικό άλμπουμ της ζωής του Έλληνα "θεού" που μας οδήγησε στον 7o ουρανό!
Και δεν είναι μόνο αυτό. Εκτός από τις φωτογραφίες των Inez & Vinoodh, θα κυκλοφορήσουν δύο επιπλέον μέρη της καμπάνιας τους επόμενους μήνες. Την 1η Φεβρουαρίου, ο Αλγερινός multimedia artist Mohamed Bourouissa θα παρουσιάσει την προσφορά του, η οποία θα περιλαμβάνει τους νεαρούς Alton Mason, Blondey McCoy, Steve Lacy, Bakar και Octavian. Έπειτα, θα έρθει η σειρά του Ολλανδού καλλιτέχνη Raimond Wouda που θα παρουσιαστεί στις 22 Μαρτίου και θα απαρτίζεται από ομάδες μαθητών.