Όπως σε έχουμε ήδη ενημερώσει, η Kylie Jenner έχασε τον τίτλο του κατόχου της πιο δημοφιλούς φωτογραφίας στο Instagram από ένα... αυγό! Φαίνεται, λοιπόν, ότι από εκείνη τη στιγμή και στο πλαίσιο μιας γενικότερης προσπάθειας να τονιστεί η ματαιότητα της "δημοσιότητας" των social media, γεννήθηκε ένας αναπάντεχος "πρωταγωνιστής".
Τη σκυτάλη στον "αγώνα" αυτό, παίρνει η Burberry, δημοσιεύοντας στον λογαριασμό της ένα αυγό και αυτοσαρκάζοντας κατά κάποιον τρόπο τη συλλογή της, Άνοιξη- Καλοκαίρι 2019, την οποία επιμελείται για πρώτη φορά ο σχεδιαστής μόδας Riccardo Tisci.
Το αυγό Burberry έχει ήδη συγκεντρώσει πάνω από 45.000 likes, ωστόσο δεν έχει πλησιάσει καν τα δεκάδες εκατομμύρια likes του original viral αυγού. Είναι όμως πολύ ωραίο αυγό, παρά το γεγονός ότι δεν έχει το μαύρισμα και τα στίγματα του original.
Ενώ αναρωτιέσαι ποιος θα μπορούσε να είναι ο επόμενος που θα ποστάρει ένα αυγό στο λογαριασμό του, περιμένουμε υπομονετικά την ανακοίνωση του αυγού-πρωταθλητή ότι θα κατέβει στις εκλογές του 2020 στις ΗΠΑ.
Ν. Μ.