Μετά από το "περιστατικό" με τη συννυφάδα της, Kate Middleton η Meghan Markle έχασε μία ακόμα "πρωτιά" στον κόσμο της μόδας εξαιτίας της νεόνυμφης influencer Chiara Ferragni.
Σε περίπτωση που δεν το έχεις ήδη δει, η Chiara παντρεύτηκε το περασμένο Σάββατο στην Σικελία, τον εκλεκτό της καρδιάς της Fedez φορώντας back to back δύο ειδικά σχεδιασμένα για την ίδια νυφικά από την Maria Grazia Chiuri του οίκου Dior.
Διάβασε επίσης: Chiara Ferragni: Πόσο κόστισε ο παραμυθένιος της γάμος στη Σικελία;
Το περίφημο νυφικό που φόρεσε στην τελετή, η δημιουργία του και η τελική πρόβα προβλήθηκαν με αποκλειστικά βίντεο μέσω της Vogue και σίγουρα είχε τεράστιο κόστος για τον γαλλικό οίκο το οποίο, ωστόσο, κέρδισε πίσω στο πολλαπλάσιο!
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Chiara Ferragni (@chiaraferragni) στις 4 Σεπ, 2018 στις 6:40 πμ PDT
Παρ'όλο που ο οίκος Dior κέρδισε το 15% της συνολικής προβολής του γάμου στα social media, τα νούμερα είναι τέτοια που αυτό το ποσοστό μεταφράζεται σε διαφήμιση αξίας 5,2 εκ! Αρκεί να αναλογιστείς πως το ευφάνταστο hashtag του γάμου #TheFerragnez αναπαράχθηκε 67εκ. φορές παγκοσμίως!
Διάβασε επίσης: Όλες οι λεπτομέρειες του γάμου – υπερπαραγωγή της Chiara Ferragni σε ένα βίντεο του ενός λεπτού
Και αν όλα αυτά τα νούμερα σε μπερδεύουν, ας βάλουμε ένα μέτρο σύγκρισης. Το Givenchy νυφικό της Meghan Markle, δια χειρός Clare Waight Keller, αποκόμησε μόλις το 7% του συνολικού media buzz που συνόδευσε τον βασιλικό γάμο! Ούτε καν το μισό από εκείνο της Ferragni...
Παρ'όλο που η Ιταλίδα influencer δεν παντρεύτηκε κάποιον πρίγκιπα, απέδειξε πως είναι η ίδια μέλος της βασιλικής οικογένειας στην παγκόσμια "Αυτοκρατορία της Μόδας"!
Διάβασε επίσης: Έτσι θα δεις από κοντά το νυφικό της Meghan Markle!