Eίσαι έτοιμη για το σόου του Tommy Hilfiger στη Νέα Υόρκη

29.01.2014
Το Tommy Hilfiger Group, το οποίο ανήκει εξ ολοκλήρου στην εταιρεία PVH, είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι ο Tommy Hilfiger θα παρουσιάσει τη γυναικεία runway collection Φθινόπωρο/Χειμώνας 2014 στο Park Avenue Armory κατά τη διάρκεια του New York Fashion Week τη Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου στις 11.00 π.μ. (18.00 ώρα Ελλάδας).
Μετά την παρουσίαση της εμπνευσμένης απο την Δυτική Ακτή ανοιξιάτικης συλλογής για το 2014 σε ένα εντυπωσιακό -μεταμορφωμένο σε παραλία- χώρο στο Pier 94, ο Tommy Hilfiger επιστρέφει στην Park Avenue Armory. Ο Tommy Hilfiger παρουσίασε τις προηγούμενες Φθινοπωρινές συλλογές του το 2013 στο uptown Armory σε μια ολοκληρωτικά διαμορφωμένη σκηνή γεμάτη με trompe l' oeil τοίχους βιβλιοθήκης και Ivy League εμπνευσμένες κορυφές, ενώ παρουσίασε τις Φθινοπωρινές συλλογές του 2012 σε ένα χώρο διαμορφωμένο να θυμίζει το Central Park που δημιουργήθηκε μέσα στην ξακουστή αίθουσα Drill Hall του Armory το Φεβρουάριο του 2012.
«Είμαι ενθουσιασμένος που επιστρέφω στο Park Avenue Armory», δήλωσε ο Tommy Hilfiger. «Το Armory είναι ένα απίστευτος χώρος που επιτρέπει μια δραματική και συναρπαστική εμπειρία για τους επισκέπτες. Αυτή την φορά έχουμε περαιτέρω ανοίξει αυτή την εμπειρία, εισάγοντας το πρώτο InstaMeet runway show, προσκαλώντας μια επιλεγμένη ομάδα instagrammers στο χώρο, για να αποθανατίσει την ατμόσφαιρα του show με ένα μοναδικό και περιεκτικό τρόπο».
Για το φετινό show, ο Tommy Hilfiger ενώνει μια ομάδα 20 Instagrammers για να συμμετάσχουν στο πρώτο runway show InstaMeet. Συνεργαζόμενος με δύο σημαίνοντα μέλη της Instagram κοινότητας της Νέας Υόρκης, Brian DiFeo (@ bridif) και Anthony Danielle (@takinyerphoto), ο Tommy Hilfiger θα φιλοξενήσει το runway show InstaMeet, καλώντας τους συμμετέχοντες να ζήσουν μαζί, στον ίδιο χώρο την ημέρα του show. Το πρώτο InstaMeet show στον χώρο της μόδας στηρίζει τη δέσμευση του Tommy Hilfiger για το άνοιγμα της εμπειρίας ενός runway show, καθιστώντας το γεγονός πιο δημοκρατικό και δίνοντας σε ένα ευρύτερο παγκόσμιο κοινό μια άνευ προηγουμένου πρόσβαση.
Ξεκινώντας από τις 17 Ιανουαρίου 2014, οι Instagrammers θα είναι σε θέση να εγγραφούν στο InstaMeet στο Eventbrite. Μια ομάδα 20 τοπικών Instagrammers θα επιλεγούν να συμμετάσχουν στο fashion show InstaMeet του Tommy Hilfiger τη Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου. Καθοδηγούμενοι σε μια περιήγηση του set με πρόσβαση στα παρασκήνια, οι Instagrammers θα διερευνήσουν και θα καταγράψουν την οπτική εμπειρία ενός από τα μεγαλύτερα fashion shows της Νέας Υόρκης μέσα από τους προσωπικούς τους Instagram λογαριασμούς χρησιμοποιώντας τα hashtags #tommyfall14 και #nyfwinstameet.
«Προσπαθούμε να αναπτύξουμε ψηφιακά προγράμματα που εξελίσσουν τον τρόπο της ενασχόλησης της βιομηχανίας της μόδας και των καταναλωτών γύρω από το runway show», δήλωσε ο Avery Baker, Chief Marketing Officer του Tommy Hilfiger Group. “Χτίζοντας στο πνεύμα του εκδημοκρατισμού που είναι ριζωμένο στις ψηφιακές πρωτοβουλίες του Tommy Hilfiger, το InstaMeet ανοίγει την πασαρέλα σε ένα καλά οργανωμένο τοπικό δίκτυο Instagrammers, και τους καλεί να μοιραστούν τις μοναδικές καλλιτεχνικές προοπτικές τους, διανέμοντας πρωτότυπες εικόνες από το show”.
Οργανωμένοι σε όλο τον κόσμο και σε διαφορετικές κλίμακες από τοπικές έως παγκόσμιες, οι InstaMeets αναδύονται από την Instagram κοινότητα και ενώνουν τους λάτρεις της μόδας σε μια κοινή εκδήλωση ή τοποθεσία. Μοιραζόμενοι φωτογραφικό υλικό χρησιμοποιώντας ένα συγκεκριμένο tag #instameet, οι InstaMeets συγκεντρώνουν εικόνες μέσα από ένα ευρύ φάσμα προσωπικών οπτικών και φυσικών οπτικών γωνιών γύρω από ένα μόνο θέμα.
Το WomenOnly θα μεταδώσει σε live streaming το show του Tommy Hilfiger! Οπότε, stay tuned