Η απονομή του βραβείου πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης, την Τετάρτη 13 Νοεμβρίου, όπου διακρίθηκαν οι μάρκες με την καλύτερη φήμη και εμπιστοσύνη σε 35 διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών στην Ελλάδα.
Η έρευνα Famous Brands 2013, η οποία αποτελεί τον βασικό θεσμό αξιολόγησης της φήμης στο χώρο του marketing & επικοινωνίας στην Ελλάδα, διεξήχθη από την WIZZARD - Insights Strategists, αναδεικνύοντας τις μάρκες που έχουν επιτυχώς συνδεθεί στο μυαλό και στην συνείδηση του καταναλωτή με την καλύτερη φήμη.
Για την Amstel η συγκεκριμένη διάκριση είναι πολύ σημαντική καθώς συνιστά μία ακόμα επιβεβαίωση ότι παραμένει η αγαπημένη μπίρα των Ελλήνων εδώ και 40 περίπου χρόνια.