Το βραβείο απονεμήθηκε για πρώτη φορά φέτος καθώς η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ θέλησε με αυτό τον τρόπο να τιμήσει τον εκλιπόντα ιδρυτή της και Ομότιμο Καθηγητή του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ), Γεώργιο Αυλωνίτη. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο στις 20 Ιουνίου, ο Πλάτωνας Μαρλαφέκας, Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής Τμήματος Μάρκετινγκ της Λουξ, παρέλαβε εκ μέρους της εταιρίας το βραβείο Μάρκετινγκ “Γεώργιος Αυλωνίτης”. Κατά την απονομή, την οποία πραγματοποίησε η Αγγελίνα Αυλωνίτη, κόρη του εκλιπόντος, ο ίδιος βαθιά συγκινημένος δήλωσε: «Η βράβευση αυτή είναι ίσως η πιο σημαντική στην ιστορία της Λουξ καθώς δόθηκε για πρώτη φορά από την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ. Μέρος του success story της εταιρίας αποδίδεται στον Γεώργιο Αυλωνίτη, ο οποίος υπήρξε συνεργάτης κατά το παρελθόν, στα πρώτα βήματα της δεύτερης γενιάς της εταιρίας στο Μάρκετινγκ. Ο Γεώργιος Αυλωνίτης συνέβαλε καθοριστικά στην ανάπτυξη του μάρκετινγκ και στην υιοθέτηση των αρχών του από τις σύγχρονες επιχειρήσεις στην Ελλάδα». Αξίζει να σημειωθεί, ότι ο εκλιπόντας καθηγητής σημείωσε μία λαμπρή καριέρα στον κλάδο του μάρκετινγκ και ο ρόλος του στην διαμόρφωση μίας σειράς σημαντικών πρωτοβουλιών θεωρείται κομβικός.
Η διάκριση αυτή λειτουργεί ως αναγνώριση της συμβολής των στελεχών της Λουξ στην καθιέρωση καινοτομιών και αποτελεσματικών πρακτικών μάρκετινγκ, που έχουν συντελέσει στην επιτυχημένη πορεία της εταιρίας.
Λίγα λόγια για τη Λουξ
Η Λουξ, η μεγαλύτερη 100% ελληνική εταιρεία αναψυκτικών και χυμών έχει περισσότερα από 70 χρόνια παρουσίας στην αγορά, αποτελεί ιδρυτικό Μέλος της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ και ξεχωρίζει για τις αυθεντικές συνταγές, την υψηλή ποιότητα και τη χαρακτηριστική γεύση των προϊόντων λουξ, ακολουθώντας μια σταθερά ανοδική πορεία. Με διακρίσεις σε αξιόλογες διοργανώσεις, όπως στα Βραβεία Καινοτομία και Δημιουργική Επιχειρηματικότητα του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, Corporate Superbrand Greece, European Business Awards, Healthy Diet Awards, Ελληνική Αξία του ΣΒΕ, στη διοργάνωση του ΕΒΕΑ ως «Επιχείρηση και Παράδοση», Retail Business Awards, Διαμάντι της Ελληνικής Οικονομίας κλπ., έχει καταξιωθεί στην προτίμηση των καταναλωτών, με ισχυρή παρουσία στα ράφια εντός και εκτός συνόρων. Επιπλέον, η νέα γενιά αναψυκτικών λουξ plus ‘n light και λουξ Tea, εισάγει μια νέα κατηγορία στα light αναψυκτικά και αποτελεί καινοτομία σε διεθνές επίπεδο.