«Ήταν τιμή για όλους μας να συμμετάσχουμε για ακόμα μια σεζόν σε αυτή την πρωτοποριακή ιδέα», ήταν οι δηλώσεις όλων όσοι εργάστηκαν για το νέο τηλεοπτικό TVC της Triumph.
Η βραβευμένη animated ταινία, που θα προβληθεί ανανεωμένη στην τηλεόραση για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2016, εκτός του ότι αποτελεί την πιο καινοτόμο ιδέα που πραγματοποιήθηκε ποτέ από εταιρεία του χώρου, απεικονίζει και ένα παραμυθένιο ταξίδι στο χώρο των lingerie. Το ταξίδι αυτό είναι προσανατολισμένο στις ανάγκες της καμπάνιας Find The One, με στόχο να βοηθήσει όλες τις γυναίκες να βρουν το ιδανικό σουτιέν για εκείνες. Βασικός στόχος της ταινίας είναι να ενώσει όλες τις γυναίκες ανεξάρτητα από το σωματότυπο, το στυλ ή τη φάση της ζωής που βρίσκονται, να τονώσει την αυτοπεποίθησή τους και να τις κάνει να πιστέψουν ότι μπορούν να βρουν αυτό που θα τις κάνει να νιώσουν υπέροχα.
Η Triumph όμως παρουσιάζει και με περήφανα, τη συνεργασία της με το διάσημο μοντέλο Hannah Ferguson, για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά. Η Hannah Ferguson, πρωταγωνίστρια του spot και αυτή τη σεζόν, αναδείχθηκε μέσα στα ομορφότερα μοντέλα από το περιοδικό GQ και έχει συνεργαστεί με τα πιο γνωστά μέσα σε όλο τον κόσμο : Sports illustrated, LOVE magazine (UK), Vanity Fair (Italy), CR Fashion book in Sant D'Orazio, Elle (Brazil) & Glamour (Mexico).
Η Hannah Ferguson σε αποκλειστική της συνέντευξη σε περιοδικά μόδας, δήλωσε ότι είναι συναρπαστικό να βλέπεις τον εαυτό σου σαν καρτούν, ότι από μικρή αγαπούσε τα κινούμενα σχέδια και αποτελεί όνειρο για εκείνη αυτό που ζει. Επίσης, μας αποκαλύπτει ότι απολαμβάνει να δουλεύει για την Triumph, την κάνει να νιώθει sexy και θηλυκή, ενώ πιστεύει ότι η ομορφιά πηγάζει από την αυτοπεποίθηση. Μέσα από την ευκαιρία που της έδωσε η Triumph, εκτός από εμπειρία στην ηθοποιία, βρήκε και το ιδανικό σουτιέν!
Τα styles που συμπρωταγωνιστούν με την Ηαnnah Ferguson είναι από την best selling οικογένεια Amourette. Τα σουτιέν Amourette συνδυάζουν το στυλ και την απόλυτη εφαρμογή, κερδίζοντας την αγάπη και την εμπιστοσύνη όλων των γυναικών!
#FindTheOne