Η διαφήμιση Holiday της Η&Μ για το 2015 είναι ο απόλυτος εορτασμός της σεζόν. Η Katy εμφανίζεται αρχικά ως νεράιδα κι έπειτα ζωντανεύει μια απίστευτη σειρά χαρακτήρων, από μπισκοτάνθρωπους ρεαλιστικού μεγέθους μέχρι υπερμεγέθη δώρα επάνω σε πατίνια καθώς και γιγάντια αρκούδια. Η δράση αλλάζει χωρίς σταματημό και με γρήγορο ρυθμό, με την Katy να δίνει σε κάθε σκηνή τη δική της πινελιά. Το soundtrack της διαφήμισης είναι το «Every Day Is A Holiday», ένα νέο τραγούδι που έγραψε η Katy για τη διαφήμιση Holiday, με παραγωγό τον Duke Dumont.
«Πέρασα τόσο εορταστικά στα γυρίσματα αυτού του τόσο σπουδαίου Χριστουγεννιάτικου διαφημιστικού σποτ με τον Jonas Åkerlund, και με όλα τα χαρούμενα ρούχα, ειδικά με το αγαπημένο μου πουλόβερ Elfie Selfie. H H&M έχει παίξει μεγάλο ρόλο στην εξέλιξη του προσωπικού μου στυλ από τότε που ήμουν 13 και άρχισα να ενσωματώνω τη διασκέδαση με προσιτά κομμάτια στη Vintage ντουλάπα μου. Ελπίζω να σας εμπνεύσω να δώσετε στην γκαρνταρόμπα σας μια λάμψη με αυτή τη μαγική Χριστουγεννιάτικη συλλογή» λέει η Katy Perry.
Και στη διαφήμιση και στη συνοδευτική έντυπη καμπάνια, η Katy εμφανίζεται με ρούχα της συλλογής H&M Holiday που συνδυάζουν γιορτινή λάμψη, στιλ και κέφι. Περιλαμβάνονται κομμάτια όπως φορέματα σε έντονο κόκκινο, σμόκιν με σκίσιμο στα μανίκια και ένα μακό κεντημένο με κόκκινες πούλιες σε σχήμα φιόγκου. Υπάρχουν ξεχωριστές λεπτομέρειες παντού, από τα κρόσσια μιας μαύρης μίνι φούστας μέχρι το τέλειο Χριστουγεννιάτικο πουλόβερ. Η συλλογή Holiday της Η&Μ θα διατίθεται σε καταστήματα Η&Μ παγκοσμίως από τα μέσα Νοεμβρίου.
«Λατρεύω το συνδυασμό του στιλ και των ανανεωμένων παραδοσιακών κομματιών στη φετινή συλλογή Holiday. Πρόκειται για κομμάτια κατάλληλα για στιγμές πραγματικής καλοπέρασης, είτε πρόκειται για το απόλυτο φόρεμα για να βγεις έξω να περάσεις μια τέλεια βραδιά είτε για ένα πολύ άνετο χαρούμενο πουλόβερ για ήρεμες στιγμές με φίλους και συγγενείς», λέει η Pernilla Wohlfahrt, επικεφαλής του τμήματος σχεδιασμού της Η&Μ.
Αυτή τη Χριστουγεννιάτικη σεζόν η Η&Μ έχει δεσμευτεί να στηρίξει τα παιδιά της Μιανμάρ με τις ειδικά σχεδιασμένες δωροκάρτες της. Για κάθε κάρτα που αγοράζεται, η H&M Conscious Foundation θα προσφέρει 50% της αξίας στη UNICEF. Η UNICEF θα χρησιμοποιήσει στη συνέχεια τα χρήματα για την παροχή ποιοτικής εκπαίδευσης σε απροστάτευτα παιδιά στη Μιανμάρ, όπου υπάρχει άμεση ανάγκη για πρόσβαση στη βασική εκπαίδευση. Μέσω της καμπάνιας με δωροκάρτες, η UNICEF και η H&M Conscious Foundation στοχεύουν να προσφέρουν ποιοτική πρωτοβάθμια και αρχική δευτεροβάθμια εκπαίδευση σε πάνω από 350.000 παιδιά στην πολιτεία Ρακίν. Οι δωροκάρτες θα διατίθενται στα καταστήματα Η&Μ παγκοσμίως μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου.