Στην καμπάνια με τίτλο «Tales of the City» πρωταγωνιστεί το φλερτ ανάμεσα σε ένα urban ζευγάρι, που αγαπά τη μόδα και ενημερώνεται για τις εξελίξεις της, διατηρώντας το αυθεντικό του στυλ. Η γυναίκα και ο άντρας MIGATO είναι δύο προσωπικότητες μοναδικές και ιδιαίτερες, αλλά ταυτόχρονα καθημερινές και αληθινές, δύο άνθρωποι που θα μας εμπνεύσουν για να γίνουμε εμείς ο πρωταγωνιστής της ταινίας της ζωής μας.
Το δημιουργικό concept της φετινής καμπάνιας είναι αποτέλεσμα συνεργασίας της MIGATO με τον Τάσο Σωφρονίου, έναν ταλαντούχο φωτογράφο και σχεδιαστή μόδας, αναγνωρισμένο στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό.
Πέραν του δημιουργικού concept της καμπάνιας, ο Τάσος και η ομάδα του επιμελήθηκαν την φωτογράφηση, το συνοδευτικό backstage βίντεο καθώς και το lookbook της συλλογής, σε ύφος editorial μόδας.
Ο Τάσος Σωφρονίου δήλωσε για τη συνεργασία του με τη MIGATO: «Το γεγονός ότι η συλλογή έχει τεράστια ποικιλία σε υποδήματα και αξεσουάρ για όλες τις ώρες, με ενέπνευσε να δω τη γυναίκα ΜIGATO σαν μια διεθνή, πολυάσχολη, ανεξάρτητη και αποφασιστική προσωπικότητα, που μπορεί να είναι όχι μόνο Ελληνίδα, αλλά Γαλλίδα, Αμερικάνα, Αυστραλή, φωτογραφημένη στα μεγαλύτερα blogs και περιοδικά μόδας. Όταν πραγματικά λατρεύεις την μόδα δεν το φωνάζεις, αλλά ούτε περιμένεις την κατάλληλη στιγμή να κάνεις τη σωστή εμφάνιση.
Ντύνεσαι κάθε μέρα, όλη μέρα, σαν να είσαι ο πρωταγωνιστής μιας ταινίας με ήρωα εσένα, σε ένα σενάριο πραγματικό».