Ενα σπίτι που ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά ανάμεσα στα υπόλοιπα της Οίας, καθώς μοιάζει έτοιμο να... σαλπάρει! Αρματωμένο με μαϊστρες, μεγάλα τρίγωνα πανιά, άσπρα σαν του Αιγέα και μαύρα σαν του Θησέα, στέκει εκεί για να προκαλεί το μύθο και την ιστορία, όπως και η Οία, που στέκεται σκαρφαλωμένη στο φρύδι του γκρεμού, σε πείσμα Θεού και ανθρώπων. Φυσικά, ανήκει σε οικογένεια ιστιοπλόων, όπως φαίνεται από τη διάταξη της βεράντας του: τα συρματόσχοινα, τα ρέλια, τα κλειδιά και φυσικά τα πανιά προέρχονται από σκάφος και δίνουν την αίσθηση του ταξιδιού... Στην αίσθηση αυτή συνεπικουρούν και οι δυνατοί άνεμοι που πνέουν συνήθως... Οποιος κάθεται στη βεράντα ακούει τον αέρα να σφυρίζει δυνατά, νιώθει τα πανιά να φουσκώνουν και το μόνο που μπορεί να δει είναι η θάλασσα και ο ορίζοντας...
Κάθε σύγκριση και αναλογία είναι βέβαια παραπάνω από προφανής. Το σπίτι αποτελείται απο δύο αυτόνομους χώρους με δική τους κουζίνα και μπάνιο, που ενοποιούνται χάρη στην κοινή βεράντα. Είναι σπίτια διακοπών και τα χρησιμοποιούν τα μέλη μιας μεγάλης οικογένειας. Η αρχική μορφή του σπιτιού ήταν απογοητευτική. Οταν αγοράστηκε ήταν ένα χάλασμα πάνω σε ένα πεζούλι, μισό μέτρο μέσα από το απόλυτο κενό. Ξαναχτίστηκε από την αρχή με μελέτη, που στηρίχτηκε σε φωτογραφία του κτίσματος του 50 (πριν το σεισμό). Το αποτέλεσμα θύμιζε πιστά το παλιό οίκημα, σύμφωνα με την αντίληψη γηραιότερων γειτόνων. Η κατασκευή ολοκληρώθηκε το 98, επειδή υπήρξαν δυσκολίες χρονικές και χρηματικές, καθώς απαιτήθηκε να απομακρυνθούν τα μπάζα παλαιότερων κατεδαφισμένων σπιτιών που είχαν μετατρέψει το οικόπεδο σε πλαγιά. Το δύσκολο έργο της κατασκευής έφερε σε πέρας η αρχιτεκτόνισσα Μαρία Καβάγια, η οποία ζει στην Οία. Τα πλακάκια και οι νιπτήρες είναι δημιουργίες του προικισμένου κεραμίστα Νίκου Χαριτωνίδη στη Σαρωνίδα. Τα περισσότερα έπιπλα του σπιτιού προέρχονται από το Antix Country Collection. Μερικά είναι ινδονησιακά, κάποια επιλέχθηκαν από το Colonian Style Market, ενώ υπάρχουν και λίγα κομμάτια από το νησί. Οι πέτρες των δαπέδων και του σπιτιού είναι από τον Κουτσούπα. Τα διπλά, μαύρα και άσπρα πανιά της βεράντας -σύλληψη και εκτέλεση του ιστιοπλόου ιδιοκτήτη- δεν είχαν πρόθεση να προκαλέσουν συνειρμούς στους λάτρεις της μυθολογίας. Ο λόγος ύπαρξής τους είναι απλός και έχει σχέση με τη δημιουργία σκιάς και μόνωσης. Η λύση με τα πανιά του ιστιοφόρου -αν και δε συνάδει με κανέναν πολεοδομικό κανονισμό- έχει γίνει απόλυτα αποδεκτή από όλους... Χρησιμοποιείται και σαν... αξιοθέατο σε έναν χώρο σαν την Οία, που απαγορεύεται ακόμα και η κεραία της τηλεόρασης. Δε χρειάζονται λοιπόν κανονισμοί και απαγορεύσεις. Η αισθητική, η ευφυία και η χαρούμενη διάθεση αρκούν για να δώσουν εξαιρετικά αποτελέσματα και να διαφοροποιήσουν το σπίτι από τα συνηθισμένα...