«Μου αρέσουν τα έπιπλα που όλοι μπορούν να καταλάβουν αμέσως», δηλώνει ο Γερμανός designer Konstantin Grcic. Αναμφίβολα, τα σχέδιά του ανταποκρίνονται απόλυτα στην επιδίωξή του, έχοντας ως κύριο χαρακτηριστικό τους τη λειτουργικότητα. Τραπέζια, καρέκλες, γραφεία κ.ά. διαθέτουν μια κλασική απλότητα και διακρίνονται για τη λιτή υπεροχή τους. Κομμάτια ιδιαίτερα, πολλές φορές ασύμμετρα, από μη συμβατικά υλικά, φέρουν τη σφραγίδα του ξεχωριστού τους δημιουργού και ας μπαίνουν στη βιομηχανική παραγωγή.Εξασκώντας το επάγγελμα του επιπλοποιού στην πατρίδα του, ο Konstantin Grcic αποφασίζει κάποια στιγμή να φύγει για σπουδές στην Αγγλία, επιλέγοντας το Parnham College και το Royal College of Art. Στο πρώτο εξασκείται στην κατασκευή αντικειμένων, όπως ντουλάπες, βιτρίνες, δίνοντας, πέρα από τις διαστάσεις, ιδιαίτερη προσοχή και στην αισθητική των πραγμάτων, ενώ στο δεύτερο ολοκληρώνει τις σπουδές του στο design. Οταν επιστρέφει στη γενέθλιά του πόλη, το Μόναχο, ανοίγει το δικό του γραφείο υπό την επωνυμία «Konstantin Grcic Industrial Design» (1991) και ξεκινά την υλοποίηση των οραμάτων του με αντικείμενα δικής του έμπνευσης, από το στάδιο της ιδέας, του προγράμματος, την επιλογή των υλικών και της εξερεύνησης για τις πολλές δυνατότητες μιας κατασκευής.
Οι δημιουργίες του εκθέτονται από πολύ γνωστές εταιρείες στο χώρο του design, όπως η SCP, η Moroso, η Flos, η Muji, η Krups, η Classicon, η Driade, η Authentics και η Whirlpool. Με γνώμονα τις ανάγκες του κόσμου, ο Grcic φροντίζει να κρατά το ενδιαφέρον του κοινού με αντικείμενα που διατηρούν το ουσιώδες από τη φόρμα και τα υλικά τους, ενθουσιάζοντας με το χιούμορ και τη δομή των γραμμών του. Συχνά τον έχουν αποκαλέσει μινιμαλιστή, ο ίδιος όμως προτιμά να μιλάει για απλότητα. Καθεμιά από τις δημιουργίες του προδίδει τη συστηματική έρευνα της ιστορίας του design και της αρχιτεκτονικής που έχει κάνει ο διάσημος σχεδιαστής, καθώς και το πάθος του για τις νέες τεχνολογίες και υλικά. Τα περισσότερα αντικείμενά του αποτελούνται από συμπιεσμένο ξύλο, αυλακωμένο σίδηρο και ατσάλι. Εντύπωση προκάλεσε το κυκλικό σύστημα καθίσματος «Osorom», από τον οίκο Moroso, που συνδυάζει επιδέξια την κενότητα και την ελαφρότητα, ένα περιβαλλοντικό γλυπτό που προβάλλει την αέρινη δομή του όπου κι αν τοποθετηθεί. Το πλαίσιό του, από υαλονήματα και ρητίνες, μεταφέρει την ιδέα της ορατής διαφάνειας. Τo φωτιστικό «MayDay», από τον οίκο Flos, με κρεμάστρα στην κορυφή του για να κρεμιέται εύκολα, βραβεύτηκε σε διαγωνισμό το 2001 και έκτοτε ανήκει στη συλλογή του Museum of Modern Art της Νέας Υόρκης. Η καρέκλα «One» του οίκου Magis, από αλουμίνιο, βαμμένη σε εκκεντρικά χρώματα, μοιάζει με ιστό αράχνης. Η πολυθρόνα «Chaos» για χώρους αναμονής, το τραπέζι «Pallas» από τον οίκο Classicon, τα τραπέζια «Calder» από τον οίκο Driade, η ραφιέρα «Es» από τον οίκο Nils Holger Moormann, η καρέκλα «Mars» από τον οίκο Classicon, τα ποτήρια «Relations» από τον οίκο Iittala, το σερβίτσιο «Coup» του οίκου Rosenthal είναι μερικές από τις πολυσήμαντες δημιουργίες που μας συνοδεύουν στην καθημερινότητά μας και εντάσσονται όμορφα μέσα από την προσιτή τους πραγματικότητα.