Δεν πρόκειται να κάνω ιστορική αναδρομή. Αν θέλετε να μάθετε για το ένοχο παρελθόν της, αναζητήστε παρουσίαση νέων υποκριτικών ταλέντων σε παλιότερο τεύχος. Αν το όνομά της δεν σας θυμίζει τίποτα, δεν είναι γιατί πέσαμε έξω: η Νάντια διατηρεί ένα χαμηλό αλλά ουσιαστικό προφίλ στο χώρο της, ίσως και σαν αφορμή για να μεταπηδήσει αθόρυβα σε κάποιον άλλο. Με δύο πολύ διαφορετικά αλλά εξίσου συναρπαστικά νέα project στα σκαριά, σύντομα θα τη δούμε και σκηνοθέτρια κινηματογραφική, γιατί στο θέατρο είναι ήδη δοκιμασμένη και ετοιμάζει νέα δουλειά στο Booze.
To ντοκιμαντέρ «Ενα ποίημα, δύο μονόλογοι, ένα τραγούδι» τη θέλει να ερευνά τη μυστηριώδη συνθήκη του ηθοποιού με τον ψυχισμό του: δηλαδή την αναγκαιότητα, αλλά και την επαγγελματική υποχρέωση να τον εκθέτει σε καθημερινή βάση. Το φιλόδοξο υπερατλαντικό αυτό σχέδιο (συμπεριλαμβάνει συνεντεύξεις από Κωνσταντίνο Γιάνναρη μέχρι Πίτερ Στάιν) είναι στο στάδιο της αναζήτησης πόρων: έμπειροι παραγωγοί ευπρόσδεκτοι. Δεύτερη σε σύλληψη αλλά πρώτη σε ολοκλήρωση, η μικρού μήκους «Οταν Ο Βλαδίμηρος Μαγιακόφσκι Γνώρισε Τη Λίλη Μπρικ» είναι μια εικαστική περιπλάνηση στις καμένες εκτάσεις της χώρας με οδηγό το σουρεαλισμό και μοναδικό συνένοχο το Γιώργο Πισπινή που αποτελεί σοβαρό λόγο για να ανυπομονούμε έως το επόμενο φεστιβάλ Δράμας.
Δέσποινα Παυλάκη