Και τι δεν κάνει ο Κλάιβ Οουεν για να επιβεβαιωθεί ως ο πιο cool ηθοποιός της δεκαετίας. Και εγκύους ξεγεννάει υπό την απειλή μπαζούκας και με τη Μόνικα συνουσιάζεται εν μέσω καταιγισμού πυροβολισμών (από τους οποίους βγαίνει ανεξήγητα αλώβητος) και τους αντιπάλους του βγάζει νοκ άουτ χρησιμοποιώντας ως φονικά όπλα φρεσκότατα καρότα. Οσο για την Ιταλίδα σεξοβόμβα, αυτή ξεχνάει όσα εγγλέζικα έμαθε μέχρι τώρα για να αντεπεξέλθει ως μεσογειακή, εκδιδόμενη καλλονή με τραγικό παρελθόν, την οποία ο Κλάιβ επιστρατεύει προκειμένου να θηλάσει το αθώο βρέφος που έσωσε από του χάρου τα δόντια.
Πονηρή λεπτομέρεια; Μέχρι την εμφάνιση του μυστηριώδους κου Σμιθ-Οουεν, η Μόνικα χρησιμοποιούσε την γαλακτοπαραγωγή της για να διασκεδάσει πελάτες με ειδικά γούστα. Μαζί θα προσπαθήσουν να ξεφύγουν από μια ορδή αδίστακτων δολοφόνων και από μία ίντριγκα τόσο εξωφρενική που δεν θα προσπαθήσω να περιγράψω εδώ. Αν το «Shoot em Up» δεν διέθετε έναν σεβαστό προϋπολογισμό και A-class πρωταγωνιστές, δε θα διέφερε καθόλου από τις ανεκδιήγητες περιπέτειες Ζ κατηγορίας που στόλιζαν το grindhouse κύκλωμα αιθουσών στα τιμημένα 70s. Οι καιροί όμως αλλάζουν και τώρα προβάλλεται στα multiplex όλου του κόσμου. Οσοι αγαπούν τα ανελέητα κυνηγητά και το εξαντλητικό πιστολίδι δε θα απογοητευτούν και αν και δεν ανήκω σε αυτούς, ομολογώ ότι η ταινία προσφέρεται για ανελέητο κανιβαλισμό και ομαδικό χαβαλέ. Οι υπόλοιποι θα βλαστημήσετε την ώρα και τη στιγμή που αφήσατε τις ωτασπίδες στο σπίτι.
Θανάσης Πατσαβός