«Shakespeare In Love», «Βilly Elliot, Quills», «Captain Corellis Μandolin», «Charlotte Gray», «Τwo Βrothers» και τώρα «Ρroof». Από το πλούσιο βιογραφικό του Στίβεν Γουόρμπεκ με τα περισσότερα από πενήντα σάουντρακ, τα παραπάνω είναι αυτά που ξεχώρισαν, ίσως επειδή τα βοήθησε και το εμπορικό εκτόπισμα των αντίστοιχων ταινιών.
«Shakespeare In Love», «Βilly Elliot, Quills», «Captain Corellis Μandolin», «Charlotte Gray», «Τwo Βrothers» και τώρα «Ρroof». Από το πλούσιο βιογραφικό του Στίβεν Γουόρμπεκ με τα περισσότερα από πενήντα σάουντρακ, τα παραπάνω είναι αυτά που ξεχώρισαν, ίσως επειδή τα βοήθησε και το εμπορικό εκτόπισμα των αντίστοιχων ταινιών. Πέραν τούτου, ωστόσο, ο Βρετανός συνθέτης είναι πραγματικά χαρισματικός και δεν μοιάζει να φοβάται τις προκλήσεις- κάθε άλλο: Θυμίζοντας ελαφρώς Φίλιπ Γκλας αλλά και Πάτρικ Ντόιλ, κάθεται ο ίδιος πάνω από το πιάνο και χρησιμοποιεί, πέρα από μία μεγάλη ορχήστρα, ηλεκτρικό μπάσο, τον Τζον Παριτσέλι στην κιθάρα και τρεις μουσικούς στις μαρίμπας. Μέσα σε έντεκα κομμάτια και 42, συνολικά, λεπτά ζωγραφίζει στο πεντάγραμμο τη γοητεία της ιδιοφυϊας, το πόσο λίγο απέχει αυτή από την παράνοια, το δέος απέναντι στην πατρική φιγούρα, το πάθος για την επιστήμη, την ανάγκη για προσωπική δημιουργία, την αγωνία που γεννούν κάποια βαραίνοντα ερωτήματα, τη λύτρωση του έρωτα... Ο Στίβεν Γουόρμπεκ δεν γράφει μουσική για τον κινηματογράφο, αλλά για τη ζωή εκείνων που υποφέρουν, πονούν, χάνουν, κυνηγούν, διεκδικούν, ερωτεύονται. Για τη ζωή όλων μας. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ