Σε ένα εναλλακτικό μέλλον, όπου η... δικτατορία του καταναλωτή έχει επικρατήσει στις ΗΠΑ, μια ομάδα επαναστατών προσπαθεί να ανατρέψει το καθεστώς.
Φουτουριστικό δράμα και σφοδρή σάτιρα του μότο «είμαστε αυτό που καταναλώνουμε», το Κορίτσι Της Δευτέρας διαλογίζεται πάνω στην τρομολαγνεία, την αποξένωση και την παραπλανητική δύναμη του αμερικανικού ονείρου. Ο κεντρικός του ήρωας πρότεινε, ως στέλεχος της πολυεθνικής εταιρείας η οποία διοικεί στα πλαίσια της «μεγάλης επανάστασης», τις βασικές αρχές της πολιτικής της: «την μεταρρύθμιση της ανθρώπινης αξίας», τη χρησιμοποίηση του σεξ αποκλειστικά και μόνο για την αύξηση της αγοραστικής δύναμης δύο ανθρώπων. Τρομαγμένος από τις απάνθρωπες συνέπειες των προτάσεών του, ο Τζακ προσπαθεί να ανατρέψει μέσω μιας μικρής επαναστατικής ομάδας ό,τι έφτιαξε. Πολλά υποσχόμενη η ιδέα του Χάρτλεϊ, όχι όμως και επιτυχώς υλοποιημένη, παρά την υποβλητική νεονουάρ ατμόσφαιρά της. Οι ακροβασίες της ψηφιακής βιντεοκάμερας, το στομφώδες και συχνά μελοδραματικό voice over, που μοιάζει περισσότερο με συρραφή από επιτηδευμένα ή ψευτοφιλοσοφημένα σλόγκαν παρά με ουσιαστική κριτική άποψη γύρω από τη νέα τάξη πραγμάτων του καταναλωτισμού, υποβιβάζουν το φιλμ. Δεν απέδωσε καρπούς το πείραμα του σκηνοθέτη κι ας έχει ρεαλιστικές βάσεις στο παρόν που σε ανατριχιάζουν.
ΑΝΤΑ ΔΑΛΙΑΚΑ