Ηταν 2001, όταν το τρέιλερ του «Ταξιδιάρικα Πουλιά» μου είχε φανεί πολλά υποσχόμενο. Οταν πρότεινα σε φίλη να πάμε να δούμε την ταινία, η αντίδρασή της μου έκανε μεγάλη εντύπωση: «Σιγά μην πάω να δω πουλιά να πετάνε στον ρυθμό της μουσικής του Μπρούνο Κουλέ!». Δεν με ξένισε η αδιαφορία απέναντι σε ένα ορνιθολογικό ντοκιμαντέρ (που τελικά αποδείχθηκε εξαιρετικό), αλλά η τόσο απόλυτη στάση απέναντι σε έναν μουσικό: δεν νομίζω ότι έχω ξανακούσει άνθρωπο να απορρίπτει ταινία, λόγω της μουσικής της. Δεν είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς, λοιπον, ότι αν ένας θεατής δεν αντέχει να δει ταινία της οποίας τη μουσική υπογράφει ο Μπρούνο Κουλέ, θα υπάρχουν αντίστοιχα εκατοντάδες που θα θέλουν να τη δουν ακριβώς και μόνο για τον ίδιο λόγο!
«Ιμαλάια»,«Μικρόκοσμος»,«Πορφυρά Ποτάμια»,«Βelphegor»,«Τα Παιδιά Της Χορωδίας» (ίσως μια από τις πιο επιτυχημένες δουλειές του) είναι μερικά μόνο από τα φιλμ που είχαν την τύχη να δουν το όνομα του Μπρούνο Κουλέ να εμφανίζεται στα credits κάτω από τον υπέρτιτλο Original Music.
Με ελάχιστες εξορμήσεις εκτός του γαλλικού σινεμά (αλλά με πολλές ανησυχίες εκτός σελιλόιντ, καθώς έχει γράψει όπερες και γενικώς συμφωνικά έργα), ο Μπρούνο Κουλέ είναι ο εκλεκτός σκηνοθετών όπως ο Νίκος Παπατάκης και Ματιέ Κασοβίτς, συν τοις άλλοις όμως έχει στο ενεργητικό του συνεργασίες με ονόματα-θρύλους της μουσικής: Νικ Κέιβ (που συμμετέχει στο σάουντρακ του «Ταξιδιάρικα Πουλιά» με το τραγούδι «Βy Your Side»), Ρόμπερτ Γουάιατ, Αϊζακ Χέιζ, Μίλι Τζάκσον.
Προσθέστε σε αυτά σύνολα κρουστών από την Αίγυπτο, πολυφωνικές αρμονίες από την Κορσική, χορωδίες από το Θιβέτ, επιρροές από τον Ζαν Κλοντ Βανιέ (θυμηθείτε τον διάσημο ενορχηστρωτή του Σερζ Γκενσμπούργκ) και έχετε τον πιο ανορθόδοξο θαυμαστή του Βάγκνερ που μπορεί να απασχολήσει το cd/mp3 player σας.