Πήγε για μαλλί και βγήκε κουρεμένη. Ετσι θα μπορούσε να συνοψιστεί η εκ «Burlesque» αναδυόμενη κινηματογραφική καριέρα της ποπ αοιδού Κριστίνα Αγκιλέρα, η οποία θέλησε να κλέψει λίγη από τη δόξα της Lady Gaga, χρησιμοιώντας όλους τους λάθος τρόπους. Επιστρατεύοντας ένα αφόρητα παλιομοδίτικο στόρι που τη θέλει πτωχή πλην καλλίφωνη βλαχάρα από την Αϊοβα να θριαμβεύει με τα εσώρουχά της στη σκηνή πάλαι ποτέ γκλάμορους κλαμπ του L.A.. Επισκιάζοντας κάθε άλλη παρουσία – κάτι που λέει πολλά, αν αναλογιστεί κανείς ότι τα περισσότερα κοστούμια της Σερ στην ταινία προέρχονται από την προσωπική της γκαρνταρόμπα! Και ευνουχίζοντας κάθε αρσενικό στο διάβα της, βάζοντας ακόμα και το αντικείμενο του πόθου της να φορά περιπαθώς eyeliner.
Γιατί, ας μην γελιόμαστε, η αποτυχία του «Burlesque» χρεώνεται σχεδόν αποκλειστικά στη ματαιόδοξη πρωταγωνίστρια· η παρουσία σκηνοθέτη είναι μονάχα κατ’ απαίτηση του σωματείου, για να υπηρετήσει τυφλά και δίχως καμία ένταση ή ανατρεπτική διάθεση ένα αναίσχυντα εγωπαθές πρότζεκτ. Οσο όμως κι αν η Αγκιλέρα εξαπολύει λαρυγγισμούς επί σκηνής παρέα με ξεβιδωμένες χορεύτριες, η είσοδός της στην έβδομη τέχνη είναι καταδικασμένη να συνοδεύσει στη λήθη το «Glitter» της Μαράια Κάρεϊ, το οποίο διέθετε τουλάχιστον μια μίνιμουμ αξία ως guilty pleasure για ώρα ανάγκης. Αυτά διέκρινε μάλλον τελικά και η ίδια η Αγκιλέρα, βλέποντας αυτό το ανιαρό, ξενέρωτο και δίχως ίχνος σεξ απίλ μιούζικαλ, και από το κακό της πλακώθηκε στα πρέτσελ και τα πάνκεικς, χτίζοντας την «υπέροχη» σιλουέτα που επέδειξε στην απονομή των Χρυσών Σφαιρών. Που να ήξερε κιόλας ότι το βραβείο τραγουδιού θα γράπωνε το ερμηνευμένο από τη βιονική συμπρωταγωνίστριά της «You Haven't Seen the Last of Me». Θα την έτρωγε και αυτή ρισκάροντας τοξική δηλητηρίαση.
Θανάσης Πατσάβος