Tην εποχή που τέχνη θεωρείται ένα άδειο δωμάτιο στο οποίο απλά κάποια φώτα αναβοσβήνουν ... μία γυναίκα ορμά μέσα στο έργο τέχνης και πετά δύο αυγά στους γυμνούς του τοίχους. Ο λόγος για τα "Τα φώτα αναβοσβήνουν", τη βραβευμένη με το βραβείο Tέρνερ σύνθεση του Μάρτιν Κριντ, της οποίας οι τοίχοι "στολίστηκαν" με τσόφλια, κρόκους και ασπράδια αυγών.
Για την "ανόσια" αυτή πράξη της η 56χρονη Βρετανίδα Ζακλίν Κρόφτον, η οποία είναι και η ίδια επιτυχημένη καλλιτέχνιδα, τιμωρήθηκε από τους υπευθύνους των Tate με την απαγόρευση της εισόδου της σε όλες τις γκαλερί Tate εφ' όρου ζωής.
Σύμφωνα με το BBC, η ίδια δήλωσε χαρακτηριστικά: "Δεν έχω τίποτα προσωπικό με τον δημιουργό του έργου, αλλά δεν μπορώ να θεωρήσω τέχνη το έργο του. Στη χειρότερη περίπτωση, Τα φώτα που αναβοσβήνουν είναι μία ηλεκτρολογική δουλειά, ενώ στην καλύτερη είναι φιλοσοφική. Αντιτίθεμαι στο γεγονός ότι σ' αυτή τη χώρα κανείς δεν ελέγχει τον κόσμο της τέχνης, με αποτέλεσμα δημιουργικοί και ταλαντούχοι καλλιτέχνες να μην έχουν περιθώριο να δημιουργήσουν. Ολοι ενδιαφέρονται για ο,τιδήποτε εντυπωσιακό. Για παράδειγμα ο Κριντ που έγινε γνωστός όταν έφτιαξε μία μπάλα από Α4 χαρτί. Κάποιος πρέπει να αντισταθεί. Εγώ δεν είμαι τίποτα παραπάνω από μια τυπική αναρχική."
Να σημειωθεί ότι αίσθηση προξένησαν και τα λόγια της Madonna, η οποία παρεβρέθη στην απονομή των βραβείων Τέρνερ.
Διαβάστε το σχετικό άρθρο: Τους τα 'ψαλε η Madonna
Tην εποχή που τέχνη θεωρείται ένα άδειο δωμάτιο στο οποίο απλά κάποια φώτα αναβοσβήνουν ... μία γυναίκα ορμά μέσα στο έργο τέχνης και πετά δύο αυγά στους γυμνούς του τοίχους. Ο λόγος για τα "Τα φώτα αναβοσβήνουν", τη βραβευμένη με το βραβείο Tέρνερ σύνθεση του Μάρτιν Κριντ, της οποίας οι τοίχοι "στολίστηκαν" με τσόφλια, κρόκους και ασπράδια αυγών. Για την "ανόσια" αυτή πράξη της η 56χρονη Βρετανίδα Ζακλίν Κρόφτον, η οποία είναι και η ίδια επιτυχημένη καλλιτέχνιδα, τιμωρήθηκε από τους υπευθύνους των γκαλερί Tate με την απαγόρευση της εισόδου της σε όλες τις γκαλερί Tate εφ' όρου ζωής.