Κορίτσια του... γάλακτος!

22.10.2013
Σκαμπρόζικα πιν-απ μοντέλα σε ένα φωτογραφικό αφιέρωμα που αν μη τι άλλο μας κάνει να θέλουμε να πιούμε ... το γάλα μας! Τα μοντέλα του Πολωνού φωτογράφου Γιαροσλάβ Βιετσόρκιεβιτς (Jaroslav Wieczorkiewicz) ποζάρουν με «υγρά» φορέματα σε περιβάλλοντα που θυμίζουν κάτι από τη δεκαετία του '50. Είναι απίστευτο, αλλά ο φωτογράφος που ζει και εργάζεται στο Λονδίνο, ισχυρίζεται ότι δεν χρησιμοποιεί φίλτρα, μόνο τη φαντασία και την ειδίκευσή του στη φωτογράφηση... υγρών υλικών. «Δουλεύουμε με ειδικό φωτισμό και κανονικές κάμερες. Δεν υπάρχει μαγεία πίσω από τις εικόνες...» δηλώνει ο Γιαροσλάβ για τα μυστικά της... τέχνης του. Στα παρασκήνια της φωτογράφησης τα μοντέλα φορούν ελάχιστα εσώρουχα και χύνουν επάνω τους καρδάρες με κατάλευκο γάλα, τη στιγμή που ένας βοηθός του Γιαροσλάβ απαθανατίζει τη στιγμή με επαναλαμβανόμενα κλικ. Κάθε εικόνα χρειάζεται 200 λήψεις και το γάλα χύνεται και κυλάει κάθε φορά πάνω σε διαφορετική περιοχή του σώματος μοντέλου, όπου και φωτογραφίζεται. Αυτές οι μεμονωμένες λήψεις ενσωματώνονται στο Photoshop και δημιουργούν μια εικόνα με την ψευδαίσθηση ότι το κορίτσι φοράει ένδυμα από γάλα. Επιμέλεια Χ. Τσατσαράγκου

Σκαμπρόζικα πιν-απ μοντέλα σε ένα φωτογραφικό αφιέρωμα που αν μη τι άλλο μας κάνει να θέλουμε να πιούμε ... το γάλα μας! Τα μοντέλα του Πολωνού φωτογράφου Γιαροσλάβ Βιετσόρκιεβιτς (Jaroslav Wieczorkiewicz) ποζάρουν με «υγρά» φορέματα σε περιβάλλοντα που θυμίζουν κάτι από τη δεκαετία του '50.

Είναι απίστευτο, αλλά ο φωτογράφος που ζει και εργάζεται στο Λονδίνο, ισχυρίζεται ότι δεν χρησιμοποιεί φίλτρα, μόνο τη φαντασία και την ειδίκευσή του στη φωτογράφηση... υγρών υλικών.

«Δουλεύουμε με ειδικό φωτισμό και κανονικές κάμερες. Δεν υπάρχει μαγεία πίσω από τις εικόνες...» δηλώνει ο Γιαροσλάβ για τα μυστικά της... τέχνης του. Στα παρασκήνια της φωτογράφησης τα μοντέλα φορούν ελάχιστα εσώρουχα και χύνουν επάνω τους καρδάρες με κατάλευκο γάλα, τη στιγμή που ένας βοηθός του Γιαροσλάβ απαθανατίζει τη στιγμή με επαναλαμβανόμενα κλικ.

Κάθε εικόνα χρειάζεται 200 λήψεις και το γάλα χύνεται και κυλάει κάθε φορά πάνω σε διαφορετική περιοχή του σώματος μοντέλου, όπου και φωτογραφίζεται. Αυτές οι μεμονωμένες λήψεις ενσωματώνονται στο Photoshop και δημιουργούν μια εικόνα με την ψευδαίσθηση ότι το κορίτσι φοράει ένδυμα από γάλα.

Επιμέλεια Χ. Τσατσαράγκου