Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας προπώληση

27.06.2011
Από την Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011 ξεκινά η προπώληση εισιτηρίων για τις παραστάσεις του 17ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας. Έως τις 30 Ιουνίου οι δηλώσεις συμμετοχής στα εργαστήρια-σεμινάριο.

Από την Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011 ξεκινά η προπώληση εισιτηρίων για τις παραστάσεις του 17ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας. Έως τις 30 Ιουνίου οι δηλώσεις συμμετοχής στα εργαστήρια-σεμινάριο.


Προπώληση εισιτηρίων, από Πέμπτη 30.6.2011
10:00-13:00 & 18:30-21:00 καθημερινά (εκτός Κυριακής και απογεύματος Σαββάτου)
στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Καλαμάτας
17o Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας
14-21 Ιουλίου 2011

Πληροφορίες για εισιτήρια και αγορά μέσω πιστωτικών καρτών (VISA & MASTERCARD)
Τηλ. 27210 93004 & 93047 - Φαξ: 27210 93061 τις παραπάνω ημέρες και ώρες

Τιμές εισιτηρίων
• 20,00 € & 12,00 € (μειωμένο / φοιτητικό και β΄ ζώνη περιορισμένης ορατότητας στο Κάστρο). Για όλες τις παραστάσεις στο Αμφιθέατρο του Κάστρου

• 15,00 € & 12,00 € (μειωμένο / φοιτητικό)
Για όλες τις παραστάσεις στο Γυμναστήριο Πολυκλαδικού Λυκείου Καλαμάτας

• Ειδική τιμή: 10,00 €
Για όλες τις παραστάσεις, για τους συμμετέχοντες στο Σεμινάριο και τα Εργαστήρια

Για την έκδοση μειωμένων εισιτηρίων καθώς και για την είσοδο με αυτά στο θέατρο, απαιτείται η επίδειξη των αντίστοιχων αποδεικτικών (Φοιτητική κάρτα / Κάρτα πολιτισμού / Κάρτα ανεργίας / Κάρτα Σωματείου Ελλήνων Χορογράφων / Κάρτα Σωματείου Εργαζομένων στο Χώρο του Χορού): μειωμένο εισιτήριο 12,00€

Περισσότερες πληροφορίες:
Διεθνές Κέντρο Χορού Καλαμάτας
Παν. Καίσαρη 6, 24100 Καλαμάτα Τηλ. 27210 83086 & 90886 - Φαξ: 27210 26966
www.kalamatadancefestival.gr, [email protected]


Το πρόγραμμα με μια ματιά

Βαθυστόχαστη και ταυτόχρονα ανάλαφρη, πολιτική, κωμική, πικρή, αυθεντική και ανθρώπινη, η παράσταση Babel(words) που υπογράφουν από κοινού ο Σίντι Λάρμπι Τσερκάουι και ο Νταμιάν Ζαλέ ανοίγει το πρόγραμμα του 17ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας. Χτίζοντας και γκρεμίζοντας αόρατους πύργους, μέσα στο υπέροχο, ευρηματικό σκηνικό του Άντονυ Γκόρμλεϋ, μια παλλόμενη ανθρωπότητα, σκληρή, τρυφερή, ολοζώντανη και σε όλο της το μεγαλείο, ξαναζεί επί σκηνής μια Βαβέλ αντεστραμμένη, μια Βαβέλ των ονείρων, της συμφιλίωσης και της συμβίωσης - μια Βαβέλ πολύχρωμη και πολυφωνική σαν το ανομοιογενές πλήθος του Πλανήτη. Εκεί, την ασυνεννοησία καταργεί η ευεργετική παρέμβαση της μουσικής. Ο Σίντι Λάρμπι Τσερκάουι δεν χρειάζεται συστάσεις στο ελληνικό κοινό: είναι το παιδί-θαύμα της βελγικής σκηνής, το οποίο ενηλικιώθηκε. Ο Νταμιάν Ζαλέ, συνεργάτης του Τσερκάουι από την αρχή, μας είναι επίσης γνωστός από το D’avant, που παρουσιάστηκε (επί Παραολυμπιακών) το 2004.

Πόσον καιρό μπορεί να κρατήσει μια υπόκλιση; Ευρηματικό, αστείο και μαζί μελαγχολικό, το Playing Ensemble Again and Again παρουσιάζει μια ομάδα ηθοποιών που, καθώς υποκλίνονται, διασχίζουν το χρόνο, τη μνήμη και την κοινή εμπειρία. Η Ivana Müller, η δημιουργός του, έκανε την εμφάνισή της στην κεντροευρωπαϊκή σκηνή του ζωντανού θεάματος πριν από περίπου δέκα χρόνια. Τα έργα της, ορόσημα της σύγχρονης ερευνητικής δημιουργίας, χαρακτηρίζονται από την ανατρεπτική και αποκαλυπτική χρήση του λόγου.

Οι sinequanon είναι μια ομάδα που έχει γράψει ιστορία στο χώρο του σύγχρονου χορού στην Ελλάδα. Το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας τούς ανέθεσε τη χορογραφία του έργου Okho του Ιάνη Ξενάκη. Το κομμάτι εντάσσεται σε μια μουσική βραδιά με έργα για κρουστά των John Cage, Ιάνη Ξενάκη, Yoshihisha Taïra και Βαγγέλη Κατσούλη, τα οποία θα ερμηνεύσει ζωντανά το σύνολο κρουστών ΤΥΠΑΝΑ του Δημήτρη Δεσύλλα. Η συνολική παράσταση ονομάζεται Projections και σκοπεύει να μας ταξιδέψει στις ρίζες μας μέσω του ήχου των κρουστών: της τάμπλα, των αφρικανικών τζέμπε, των θιβετιανών ρινς και μιας πληθώρας οργάνων από ένα μεγάλο πολυπολιτισμικό φάσμα, γνωστών και άγνωστων στο ευρύ κοινό.

Με σπουδές θεατρολογίας και χορογραφίας και με πέντε έργα στο ενεργητικό της, η Πατρίσια Απέργη είναι μια φρέσκια παρουσία στα ελληνικά πράγματα του χορού. Η παράσταση d.όπα! που χορογράφησε για την ομάδα της, τους Αερίτες, είναι ένα σπάνιο δείγμα διεισδυτικής καλλιτεχνικής ματιάς σε θέματα όπως η εθνική υπερηφάνεια, ο τρόπος διασκέδασης των Ελλήνων ή ο ανταγωνισμός μεταξύ τους. Διαπραγματεύεται δηλαδή την ταυτότητα του σύγχρονου Νεοέλληνα και την καταγωγή της θέτοντας παράλληλα το ερώτημα: «Πόσα ‘‘όπα’’ μας χρειάζεται να ψιθυρίσουμε μέχρι να σηκωθούμε;»

Ο επόμενος επισκέπτης του προγράμματος είναι ο Κριστιάν Ριζό: αναμφίβολα μια από τις πιο σημαντικές μορφές της σύγχρονης τέχνης στη Γαλλία. Τα έργα του αινιγματικά, μυστηριώδη, γεμάτα ερωτηματικά, τελετουργίες και σύμβολα, στα όρια της ένωσης του πραγματικού με το φανταστικό, μιλούν για τη σχέση μας με το χρόνο και με τις πιο ανεξερεύνητες περιοχές του ασυνείδητου. Στο b.c, janvier 1545, fontainebleau, μια αργή, νυχτερινή τελετουργία γεμάτη ακατανόητη μαγεία μάς εισάγει στο αινιγματικό και μυστικό σύμπαν του χορογράφου και εικαστικού καλλιτέχνη.

Με καλές συστάσεις στο κοινό της Καλαμάτας, ο Ισραηλινός Χόφες Σέχτερ, τρομερό παιδί της βρετανικής σκηνής, χαρτογραφεί τους μηχανισμούς εξουσίας, την υποταγή και την αντίσταση στο νέο έργο του Political Mother, που κλείνει φέτος το Φεστιβάλ. Το δυναμικό σάουντρακ που υπογράφει ο ίδιος ερμηνεύεται από ένα ροκ συγκρότημα και μια στρατιωτική μπάντα επί σκηνής. Δέκα χορευτές ζωντανεύουν με καταιγιστική κίνηση ετερόκλητα στιγμιότυπα από πλήθη που εξεγείρονται, ροκ συναυλίες, δημαγωγούς σε παροξυσμό, ζευγάρια που αγαπιούνται, αιχμάλωτους σε απόγνωση: μια πρόσκληση ν’ αναλογιστούμε τις πολιτικές αντιφάσεις της ανθρώπινης συνύπαρξης.