Υστερα από χρόνια αντίστασης στην έκδοση των βιβλίων του Χάρι Πότερ σε ηλεκτρονικό φορμά, η συγγραφέας που ευθύνεται για τη γέννησή του αποφάσισε να τολμήσει τη βουτιά στο ψηφιακό μέσο.
Ετσι, στον νέο ιστότοπο www.pottermore.com οι φανατικοί "χαρι-ποτεριστές" θα μπορούν από τον ερχόμενο Οκτώβριο να διαβάσουν επί πληρωμή και τα 7 βιβλία της σειράς, ενώ πολλές εκπλήξεις -συν 18.000 ανέκδοτες λέξεις- περιμένουν τους περιηγητές στον μαγικό κόσμο του μάγου-παγκόσμιο φαινόμενο.
Το Pottermore θα ανοίξει στις 31 Ιουλίου τις πύλες του για τους πρώτους 1 εκατομμύριο χρήστες και θα αποκαλυφθεί στο υπόλοιπο κοινό τον Οκτώβριο με δωρεάν πρόσβαση για όλους και το διαδικτυακό κατάστημά του έτοιμο να υποδεχτεί τους ενδιαφερόμενους. Η ηλεκτρονική έκδοση των βιβλίων θα είναι διαθέσιμη σε διάφορες γλώσσες και διαδραστική, συμβατή με οποιονδήποτε ηλεκτρονικό μηχανισμό αναγνώσματος.
Το δέλεαρ του εγχειρήματος είναι η περιήγηση που προσφέρεται στους αναγνώστες μέσα στο πρώτο βιβλίο του Χάρι Πότερ, από τη στιγμή που γίνουν μέλη ενός οίκου της σχολής του Χόγκουαρτς, ενώ θα μαζεύουν πόντους και θα παίζουν παιχνίδια σε μυστηριώδη μαγικά μέρη, όπως είναι η φανταστική πλατφόρμα μεταφοράς στον σταθμό Κινγκς Κρος του Λονδίνου.
Χαρακτήρες-κλειδιά
Στην εποχή των άπειρων δυνατοτήτων της ψηφιακής τεχνολογίας, η Τζ. Κ. Ρόουλινγκ βρήκε τον τρόπο να διατηρήσει τον κόσμο του μάγου της ζωντανό εν όψει της ολοκλήρωσης της κινηματογραφικής σειράς μετά την έξοδο της τελευταίας ταινίας στις 15 Ιουλίου στις ΗΠΑ (στις 14 Ιουλίου, μία ημέρα νωρίτερα, το φιλμ βγαίνει στην Ελλάδα).
Εχει επιπρόσθετα γράψει και 18.000 λέξεις έξτρα υλικό, που, όπως λέει η ίδια, αποθησαύρισε επί σειρά ετών από τις σημειώσεις της και αφορά κυρίως στους χαρακτήρες-κλειδιά των ιστοριών αποσαφηνίζοντας πράγματα γι' αυτούς και τις πράξεις τους.
"Μπορώ να είμαι δημιουργική σ' ένα μέσο το οποίο δεν υπήρχε το 1990, όταν ξεκίνησα να γράφω τα βιβλία", σχολίασε η Ρόουλινγκ κατά τη χθεσινή συνέντευξη Τύπου που έδωσε στο Λονδίνο. Την προηγούμενη ημέρα, ένα μήνυμα του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την εταιρεία δημοσίων σχέσεων που έχει αναλάβει την καμπάνια του ιστότοπου, είχε προκαλέσει μια μικρή σύγχυση αποκαλύπτοντας στους δημοσιογράφους-παραλήπτες του πως το Pottermore θα είναι ένα "Κυνήγι του θησαυρού", ένα διαδικτυακό παιχνίδι, με κρυμμένα αντικείμενα στον πραγματικό κόσμο.
Α. ΔΑΛΙΑΚΑ