Η NIKE παρουσιάζει τη νέα διεθνή εκστρατεία "FREE YOURSELF"

08.02.2011
Δημιουργικά και Εκπληκτικά Αθλητικά Επιτεύγματα Παρουσιάζονται στην Τηλεταινία Μικρού Μήκους "Throwdown"

Δημιουργικά και Εκπληκτικά Αθλητικά Επιτεύγματα Παρουσιάζονται στην Τηλεταινία Μικρού Μήκους "Throwdown".

BEAVERTON, Oregon – Η NIKE, Inc. ανακοινώνει τη γενική έναρξη της εκστρατείας "Free Yourself" σε 32 χώρες, η οποία δίνει έμπνευση στους αθλητές όλων των επιπέδων, αθλημάτων και ηλικιών για να βελτιώσουν τη φυσική τους κατάσταση.

Κεντρικό στοιχείο της εκστρατείας είναι η τηλεταινία μικρού μήκους "Throwdown" της Nike Free, η οποία έχει διάρκεια 90 δευτερολέπτων και αποτελεί ένα μοντάζ απίθανων στιγμιότυπων με διάφορους αθλητές που αναμετρώνται με τον εαυτό τους και με άλλους στο γήπεδο, στο στίβο, στη θάλασσα, στο γυμναστήριο ή ακόμα και πάνω σε ένα ημιφορτηγό. Ένα κοινό στοιχείο που έχουν όλοι οι αθλητές είναι η αποφασιστικότητά τους να εκτελέσουν κινήσεις υψηλού επιπέδου δημιουργικότητας και δυσκολίας πριν προκαλέσουν σε αναμέτρηση το επόμενο άτομο.

"Αυτή η εκστρατεία έχει σκοπό να τιμήσει τους αθλητές όλων των ηλικιών που ασχολούνται με διάφορα αθλήματα και δραστηριότητες και προκαλούν ο ένας τον άλλο σε αναμέτρηση με σκοπό να προπονηθούν σκληρότερα και να ξεπεράσουν τα όριά τους", είπε ο Davide Grasso, Αντιπρόεδρος του Διεθνούς Τμήματος Marketing Επώνυμων Προϊόντων Nike. "Αυτή είναι η καταλληλότερη στιγμή για να προβάλλουμε τα επιτυχημένα προϊόντα Nike Free ώστε να δώσουμε έμπνευση στους καταναλωτές για να γίνουν δυνατότεροι και ταχύτεροι με την προπόνηση".

Η διαφήμιση γυρίστηκε στη Νότιο Αφρική και στο Λος Άντζελες ώστε να τονιστεί ο ρεαλιστικός και εμψυχωτικός της χαρακτήρας. Σκηνοθέτης του "Throwdown" είναι ο Jake Scott, ο οποίος έχει επίσης σκηνοθετήσει δύο άλλα διαφημιστικά σποτ της Nike στο παρελθόν, το "Magnet" με τον Lance Armstrong το 2004 και το "Move" το 2002. Το τηλεοπτικό σποτ "Throwdown" είναι διαθέσιμο σε μια έκδοση 90", σε μια έκδοση 60", σε μια έκδοση 30" και σε μια επιπλέον έκδοση 30" ειδικά για τις αθλήτριες και θα συνεχίσει να προβάλλεται έως και το Μάιο του 2011, ενώ οι ενέργειες προώθησής του, μέσω του Τύπου, ψηφιακά και μέσω των καταστημάτων λιανικής θα ολοκληρωθούν στις αρχές Ιουνίου.

Το εθιστικό soundtrack είναι το "Nobody But Me", διασκευή του αυθεντικού τραγουδιού των Isley Brothers, σε μια εκτέλεση από το συγκρότημα Human Beinz. Το διαφημιστικό σποτ των 30 δευτερολέπτων ειδικά για τις αθλήτριες έχει το ίδιο soundtrack, αλλά η εκτέλεση του τραγουδιού είναι από το γυναικείο συγκρότημα The Launderettes.

Τα υποδήματα Nike Free παρουσιάστηκαν στην αγορά το 2004. Η καταξιωμένη τεχνολογία τους γεννήθηκε από την κληρονομιά της Nike στην καινοτομική σχεδίαση και σήμερα χρησιμοποιείται πλέον σε διάφορες κατηγορίες αθλητικών προϊόντων. Το ελαφρό και ευέλικτο σχέδιο των υποδημάτων Nike Free συνδυάζει τη φυσική κίνηση με την τεχνολογία υποστηρίζοντας τις επιδόσεις των αθλητών.

Η διαφημιστική εκστρατεία προβάλλει τα νέα προϊόντα προπόνησης και τρεξίματος Nike Free της συλλογής Άνοιξη/Καλοκαίρι για γυναίκες και άνδρες, καθώς και ενδύματα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε διάφορα αθλήματα.