Αγαπημένε μου Σωτήρη,
Παλιμπαιδισμό να το πω; Νοσταλγία για το παρελθόν να το πω; Όπως και να το πω, σημασία έχει ότι την Παρασκευή το βράδυ έμεινα με το στόμα ανοιχτό αντικρίζοντας τον Γιώργο Θεοφάνους με το νέο του λουκ. Που από την πρώτη ματιά, λες ότι δεν είναι και τόσο νέο, αφού το μαλλί/καπελάκι ο συνθέτης το είχε για πολλά χρόνια στο παρελθόν.
Εκείνες τις τρελές εποχές της νιότης μας, που ο Θεοφάνους ήταν σύζυγος Ευρυδίκης και της έγραφε μεγάλα τραγούδια, όπως «Τρελαίνεις την πυξίδα μου», «Το κουμπί» και άλλα. Αν φορούσε, δε, λευκό σακάκι, ίσα που θα μου θύμιζε φωτογραφία από το γάμο τους. Τέτοιο μαλλί είχε γαμπρός. Πάντως, το μέλος X Factor δεν άφησε μόνο εμένα με ανοιχτό το στόμα, αλλά πολύ κόσμο.
Ωστόσο, στην περίπτωση του ισχύει η παροιμία... «ο λύκος κι αν εγέρασε κι άλλαξε το μαλλί του». Γιατί μπορεί ο Θεοφάνους να άλλαξε το μαλλί του και να...νεανίζει, μήτε η γνώμη του άλλαξε μήτε η κεφαλή του. Οι σπόντες που απευθύνονταν στα λοιπά μέλη της κριτικής έδιναν κι έπαιρναν, αν κι εκείνα έχουν πια μάθει και δεν ψάρωσαν στις προκλήσεις του. Γενικά την Παρασκευή (και δεν είναι η γνώμη μου, όλοι το ίδιο πιστεύουν) ήταν μες στην ξινίλα και τα νεύρα. Μα why; Μήπως, ήθελε το καπελάκι περισσότερο... emo και όχι eighties; Αν και το μαλλί ταίριαζε με το αφιέρωμα που είχαν στα eighties.
Αγαπημένε μου Σωτήρη,Παλιμπαιδισμό να το πω; Νοσταλγία για το παρελθόν να το πω; Όπως και να το πω, σημασία έχει ότι την Παρασκευή το βράδυ έμεινα με το στόμα ανοιχτό αντικρίζοντας τον Γιώργο Θεοφάνους με