Ζαρτιέρες, προβλήματα και παρατράγουδα στον τελικό!

01.03.2007
Αγαπημένε μου Σωτήρη,Δεν ξέρω από που να αρχίσω και που να σταματήσω αναφορικά με τον τελικό για την Γιουροβίζιον και όσα είδαν τα μεγάλα αμυγδαλωτά ματάκια
Αγαπημένε μου Σωτήρη,


Δεν ξέρω από που να αρχίσω και που να σταματήσω αναφορικά με τον τελικό για την Γιουροβίζιον και όσα είδαν τα μεγάλα αμυγδαλωτά ματάκια μου. Να μιλήσω για την παρουσία του Χρήστου Δάντη; Για το ηχητικό αλαλούμ όταν τραγουδούσε η Τάμτα; Ή για τον Σαρμπέλ - Sakis; Για τι;

Ας μιλήσω πρώτα για τον Δάντη, που ακόμη δεν κατάλαβα με ποία λογική εμφανίσθηκε έτσι στον τελικό. Υποτίθεται πως το «No Madonna» ήταν ροκ - τετέλι τραγούδι, αλλά ο αοιδός από το εν λόγω είδος(;) τραγουδιού κράτησε το τετέλι στην παρουσίαση και το ροκ (λέμε τώρα) στην ερμηνεία. Αλλά τελικά αυτό που μένει στον θεατή δεν είναι η ερμηνεία του τραγουδιστή (που και πάλι την ψυχή μας έβγαλε ο Δάντης μέχρι να τελειώσει) αλλά το στήσιμο του. Κι αυτό ήταν, άστα να πάνε. Γκόμενες δίπλα του χόρευαν με ζαρτιέρες, τον έγδυσαν και τον έντυσαν επί σκηνής για να του βάλουν το λαμέ σακάκι by Βασίλειος Κωστέτσος, ενώ το μικρόφωνο με τα κρύσταλλα Σβαρόφσκι ήρθε να συμπληρώσει το κιτς σκηνικό. Για να καταλάβεις, ο Γιώργος Μάγκας (που ήταν προσκεκλημένος στον τελικό) ήταν... λιτός και απέριττος μπροστά στον Δάντη.

Και πάμε τώρα στην Τάμτα, που η περίπτωση της ήταν... όλα τα χε η Μαριωρή, ο ήχος της έλειπε. Δεν έφθανε, δηλαδή, στην κοπέλα το άγχος που είχε, σαν το ψάρι έτρεμε και μαζί της κι εγώ που έλεγα «τώρα θα λιποθυμήσει. Όχι τώρα έρχεται το σώριασμα», ήρθαν και τα προβλήματα με τον ήχο να την... αποτελειώσουν. Φάλτσα την Τάμτα δεν τη λες, όμως, τα «γκρρρ» που ακούγονταν, οι διακοπές στον ήχο και το πρόβλημα με τα μόνιτορ, έβγαλαν το χειρότερο δυνατό αποτέλεσμα. Πρόβα να έκανε, καλύτερη θα ήταν. Καλά για το στήσιμο της δεν το συζητώ. Ήθελα να ήξερα ποιος της είπε να βάλει αυτό το τούλι για κουκούλα, που σε συνδυασμό με την αφάνα και το αδύνατο κορμί της, έμοιαζε σαν το ξωτικό του δάσους που βγήκε να τραγουδήσει για την αγάπη.

Όπως καταλαβαίνεις, η νίκη του Σαρμπέλ, που ήταν και το αουτσάιντερ της βραδιάς, ήταν λογική κι επόμενη. Χωρίς άγχος, αφού αρκετοί είχαν ξεχάσει ότι συμμετέχει κιόλας, βγήκε στη σκηνή με τα κορίτσια του (αυτός τις είχε ντυμένες), λικνίστηκε μαζί τους, έσπασε τη μέση του αλά Sakis Ρουβάς, έκανε δυο τρεις φορές το κούνημα του κεφαλιού σαν τη... βασιλική κόμπρα, πείθοντας κοινό κι επιτροπή πως είναι ο κατάλληλος να μας εκπροσωπήσει στο Ελσίνκι. Ακόμη κι εμένα έπεισε που μέχρι το βράδυ της Τετάρτης ήμουν Τάμτα δαγκωτό. Άσε, που πολλοί γονείς τον ψήφισαν κατόπιν αιτήματος των παιδιών τους. Κι όταν τα παιδιά απαιτούν, οι μεγάλοι υπακούουν!


Αν ξέρεις κάτι που δεν ξέρω, πες το μου με ένα e-mail:
[email protected]