Η Anne Hathaway δεν χρειάζεται να είναι πραγματική πριγκίπισσα για να μας κάνει να τη θαυμάσουμε. Από το The Princess Diaries μέχρι το The Devil Wears Prada, η ηθοποιός έχει εμπνεύσει γενιές με το στυλ και την κομψότητά της και φαίνεται ότι αυτή η επιρροή συνεχίζεται και στην πραγματική ζωή.
Στις 8 Ιανουαρίου, η Anne εμφανίστηκε στη Σαγκάη για την τελετή έναρξης της έκθεσης "Serpenti Infinito" της Bvlgari, που τιμούσε το Έτος του Φιδιού. Ντυμένη με ένα χρυσοποίκιλτο φόρεμα και ένα εντυπωσιακό κόσμημα σε σχήμα φιδιού, η εμφάνισή της ήταν απόλυτα εντυπωσιακή. Ωστόσο, αυτό που πραγματικά έκλεψε την παράσταση ήταν τα μαλλιά της. Αν και συχνά την έχουμε συνηθίσει με το ατημέλητο, χαλαρό στυλ, αυτή τη φορά η Anne φόρεσε έναν αριστοκρατικό γαλλικό τουρνέ, που θα ενέκρινε σίγουρα η πρώην βασίλισσα της Genovia, Clarice Renaldi.
Η Anne φόρεσε τα μαλλιά της μαζεμένα σε έναν κομψό γαλλικό τουρνέ, ενώ οι χαρακτηριστικές τις αφέλειες ήταν τραβηγμένες στο πλάι, προσφέροντας μια αίσθηση καθαρότητας και κομψότητας. Αν και οι αφέλειες της είναι πάντα εκεί, αυτή τη φορά στο πλάι και στην θέση τους, επιτρέποντας στο υπόλοιπο χτένισμα να κλέψει την παράσταση χωρίς να τις έχει μπροστά στο πρόσωπο. Αν δεν παρατηρούσες τις άκρες τους, θα νόμιζες ότι απλά είχε χωρίσει τα μαλλιά της στη μέση.
Πίσω από αυτό το υπέροχο χτένισμα βρισκόταν ο γνωστός κομμωτής Orlando Pita, ο οποίος μοιράστηκε backstage στιγμιότυπα της δουλειάς του στο Instagram. Σε ένα βίντεο, μπορούσες να δεις το πίσω μέρος του κεφαλιού της 42χρονης, όπου ο τουρνέ έμεινε στη θέση του με όλη του τη μεταξένια, λαμπερή και κομψή δόξα. Η τέχνη του french pin είναι δύσκολη, αλλά αξίζει τον κόπο.
@HAIRBYORLANDOPITA/INSTAGRAM
Ολοκληρώνοντας το look η διάσημη makeup artist Jillian Dempsey δημιούργησε μια φυσική και ταυτόχρονα εντυπωσιακή εμφάνιση με μαύρη μάσκαρα, ροζ κραγιόν και ένα απαλό ροζ ρουζ που ανέδειξε τα μήλα των ζυγωματικών της ηθοποιού. Το αποτέλεσμα ήταν καθαρό, λαμπερό και, φυσικά, άκρως πριγκιπικό.
Ξέρω ότι η Anne Hathaway δεν είναι πραγματική πριγκίπισσα, αλλά πιστέψτε με, αυτή η εμφάνιση, και η ίδια, κυριαρχούν