Αν έχεις περάσει λίγο χρόνο σε BeautyTok, τη γωνιά του TikTok γεμάτη με κριτικές μακιγιάζ, GRWMs, hacks και tutorials, είναι πολύ πιθανό να έχεις ακούσει για το TIRTIR. Το νοτιοκορεάτικο brand έχει γίνει viral χάρη στο Mask Fit Red Cushion Foundation της. Το μικρό κόκκινο σφαιρικό compact, που ήταν ήδη το νούμερο ένα foundation στην Ιαπωνία, έχει κατακτήσει την κορυφή στη λίστα με τα πιο δημοφιλή foundations της Amazon. Το μυστικό της επιτυχίας; Η πολυμορφία.
Το 2023, το Mask Fit Red Cushion Foundation του TIRTIR ήταν διαθέσιμο μόνο σε τρεις αποχρώσεις: 17C Porcelain, 21N Ivory και 23N Sand. Αυτή η περιορισμένη γκάμα αποχρώσεων είναι συνήθης για τα κορεατικά cushion foundations, αλλά δεν επαρκούσε για την παγκόσμια αγορά.
Πώς απο τρείς αποχρώσεις έφτασαν στις 40 μέσα σε ΄ένα χρόνο
Μετά από δημοφιλή βίντεο σε κοινωνικά δίκτυα που έδειχναν δημιουργούς να δυσκολεύονται να βρουν τη σωστή απόχρωση, το TIRTIR αποφάσισε να αναθεωρήσει τη στρατηγική του. Τον Φεβρουάριο του 2024, ανακοίνωσε την προσθήκη έξι νέων αποχρώσεων, φέρνοντας το σύνολο σε εννέα. Ωστόσο, η ζήτηση συνεχίστηκε, οδηγώντας την εταιρεία σε νέες επεκτάσεις.
Μέχρι τον Μάιο του 2024, η γκάμα επεκτάθηκε σε 20 αποχρώσεις. Τον Ιούνιο, οι αποχρώσεις ανήλθαν σε 30, και μέχρι τον Αύγουστο, προστέθηκαν άλλες 10 αποχρώσεις, φτάνοντας συνολικά τις 40. Αυτή η γκάμα είναι η πιο περιεκτική για cushion foundation και η πιο εκτενή διαθέσιμη στην K-beauty βιομηχανία, όπου ορισμένα «προσαρμοσμένα» προϊόντα φτάνουν έως 150 αποχρώσεις, αλλά συνήθως με περιορισμούς στις πιο σκούρες αποχρώσεις.
{https://www.tiktok.com/@tirtir.official/video/7378492053883325704?q=tirtir&t=1726170526589}
Η γρήγορη επέκταση της γκάμας αποχρώσεων του TIRTIR έχει προκαλέσει αίσθηση στο BeautyTok, με πολλούς influencers να προβάλλουν το προϊόν στα κανάλια τους. Η εξέλιξη αυτή οφείλεται εν μέρει στην αρχική κριτική για τη περιορισμένη γκάμα αποχρώσεων, που οδήγησε σε αυξημένη δημοτικότητα του προϊόντος μετά τις πρώτες επεκτάσεις. Η διαδικασία ανάπτυξης νέων αποχρώσεων δεν είναι απλή. Η εταιρεία πρέπει να είναι πάντα ένα βήμα μπροστά για να ικανοποιήσει τη ζήτηση. Ενώ η ανάπτυξη νέων αποχρώσεων συνήθως διαρκεί τουλάχιστον τέσσερις μήνες για άλλες μάρκες, το TIRTIR καταφέρνει να ολοκληρώνει την ανάπτυξη εντός δύο μηνών, λόγω της μεγάλης ζήτησης στην Ιαπωνία και της προσαρμοσμένης διαδικασίας παραγωγής.
Αν και η γκάμα αποχρώσεων του Mask Fit Red Cushion Foundation έχει επαινεθεί, ορισμένοι χρήστες έχουν αναφέρει προβλήματα οξείδωσης. Η αρχική φόρμουλα των τριών πρώτων αποχρώσεων είχε αναφερθεί ως οξειδωτική, αλλά οι νέες αποχρώσεις έχουν αναπτυχθεί για να μην οξειδώνονται. Ωστόσο, η ελαφριά υφή της φόρμουλας μπορεί να επηρεάζει την οξείδωση, γι' αυτό προτείνεται η ελαφριά εφαρμογή του προϊόντος.
{https://www.tiktok.com/@tirtir.official/video/7393217373743959312?q=tirtir&t=1726170526589}
Το Mask Fit Red Cushion Foundation δεν περιέχει SPF, μια απόφαση που λήφθηκε για λόγους κόστους και χρόνου, καθώς η απόκτηση πιστοποίησης SPF είναι ακριβή και χρονοβόρα. Ωστόσο, το TIRTIR σχεδιάζει να λανσάρει σύντομα το δικό του αντηλιακό στις ΗΠΑ. Με την επικείμενη προσθήκη SPF και τη γκάμα αποχρώσεων που συγκρίνεται με μεγάλες δυτικές μάρκες όπως η Fenty, Rare Beauty και MAC Cosmetics, το TIRTIR επικεντρώνεται τώρα στην επέκταση και άλλων προϊόντων της σειράς, όπως το Pink Cushion και το Silver Cushion, που υπόσχονται διαφορετικά αποτελέσματα κάλυψης και φινιρίσματος.
Η μάρκα, ιδρυμένη το 2018 από μια κορεάτισσα beauty influencer, επικεντρώνεται επίσης στην περιποίηση του δέρματος, με προϊόντα όπως το Milk Skin Toner και το Milk Ampoule να είναι δημοφιλή. Το TIRTIR συνεχίζει να εξελίσσεται, ακούγοντας τις ανάγκες των πελατών και προσαρμόζοντας τις προσφορές του για να ανταγωνίζεται με επιτυχία στη διεθνή αγορά ομορφιάς.
{https://www.tiktok.com/@jasminnlily_/video/7349979856819572001?q=tirtir&t=1726170526589}