Σαμπάνιες ανοίγουν στον Alpha: Δεν θα πιστεύετε πόσες μονάδες μπροστά από τον ανταγωνισμό βρέθηκε το δελτίο ειδήσεων

01.03.2018
Σαμπάνιες ανοίγουν στον Alpha: Δεν θα πιστεύετε πόσες μονάδες μπροστά από τον ανταγωνισμό βρέθηκε το δελτίο ειδήσεων
Έγκυρο και αποκαλυπτικό, το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha ήταν η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών για ενημέρωση και τον Φεβρουάριο.

Ούτε μία, ούτε δύο, ούτε τρεις, αλλά 8 μονάδες μπροστά από τα υπόλοιπα δελτία ειδήσεων βρέθηκε το δελτίο με τον Αντώνη Σρόιτερ τις καθημερινές και τον Νίκο Μάνεση τα Σαββατοκύριακα.

Κατά τη διάρκεια ενός μήνα με έντονη πολιτική επικαιρότητα, η πλειοψηφία των τηλεθεατών επέλεξε να ενημερωθεί από τις ειδήσεις του Alpha που συγκέντρωσαν το υψηλότερο ποσοστό τηλεθέασης καθώς και τον μεγαλύτερο αριθμό τηλεθεατών από όλα τα δελτία, ανεξαρτήτως ώρας μετάδοσης, καθώς και απέναντι από τα ψυχαγωγικά προγράμματα του ανταγωνισμού.

Από την 1η έως και τις 28 Φεβρουαρίου 2018, οι ειδήσεις του Alpha ήταν στην 1η θέση στο σύνολο κοινού με μέσο όρο 23,1% (793.000 τηλεθεατές), αφήνοντας πίσω τα δελτία ειδήσεων του ανταγωνισμού 8 μονάδες.

Συγκεκριμένα: Alpha 23,1% (793.000 τηλεθεατές), ΣΚΑΪ 15,2% (574.000 τηλεθεατές), ΑΝΤ1 14,2% (541.000 τηλεθεατές), Star 13,2% (504.000 τηλεθεατές), ΕΡΤ1 5,6% (243.000 τηλεθεατές)

Κατά το ίδιο διάστημα, το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha ήταν στην 1η θέση και στο δυναμικό κοινό 18-54 με μέσο όρο 20,3% (296.000 τηλεθεατές), αφήνοντας πίσω τα δελτία ειδήσεων του ανταγωνισμού 5,5 μονάδες.

Συγκεκριμένα: Alpha 20,3% (296.000 τηλεθεατές), Star 14,8% (241.000 τηλεθεατές), ΑΝΤ1 12,4% (203.000 τηλεθεατές), ΣΚΑΪ 11,1% (179.000 τηλεθεατές), ΕΡΤ1 2,9% (56.000 τηλεθεατές)