Όταν οι διάσημοι ανακατεύονται με τη φιλανθρωπία το κάνουν σοβαρά. Έτσι και αυτοί τη φορά το σύνθημα δόθηκε από τη φιλανθρωπική οργάνωση της Αλίσια Κις (Alicia Keys), "Keep a Child Alive" και την καμπάνια με τίτλο "Digital Life Sacrifice" ("Θυσία της Ψηφιακής Ζωής" σε ελεύθερη μετάφραση) που οργανώνει.
Στο πλαίσιο αυτής της καμπάνιας λοιπόν, πολλοί ερμηνευτές αναμένεται να κλείσουν τους λογαριασμούς τους όλες τις κοινωνικής δικτύωσης πλατφόρμες στις οποίες συμμετέχουν -όπως το Twitter και το Facebook- την Τετάρτη, παγκόσμια μέρα κατά του AIDS.
Όσοι συμμετέχουν στην προσπάθεια αυτή, δηλώνουν ότι θα ξανασυνδεθούν στο διαδίκτυο μόλις η οργάνωση συγκεντρώσει το ποσό του 1 εκατομμυρίου δολαρίων (€760.000).
Στην καμπάνια συμμετέχουν δυνατά ονόματα όπως η Lady Gaga, ο Τζάστιν Τίμπερλεϊκ (Justin Timberlake), η Κιμ (Kim) και η Κλόι Καρντάσιαν (Khloe Kardashian), ο Ελάιζα Γουντ (Elijah Wood), η Τζένιφερ Χάντσον (Jennifer Hudson), ο Ράιαν Σίκρεστ (Ryan Seacrest) και ο σύζυγος της Κις, Σουίς Μπιζ (Swizz Beatz).
"Είναι πολύ σημαντικό για μας να συμμετέχουν όσο το δυνατόν περισσότεροι σε αυτή την προσπάθεια που είναι σίγουρα σοκαριστική για όλους. Πρέπει όμως όλοι κάπως να ξυπνήσουμε", τόνισε η 29χρονη τραγουδίστρια που πρόσφατα έγινε μανούλα.
Το ίδρυμα, το οποίο ξεκίνησε τη δράση του το 2003 θα δέχεται προσφορές μέσα από γραπτά μηνύματα και ηλεκτρονικές κάρτες μέσω της λειτουργίας Buy Life campaign.
"Πρόκειται για έναν πολύ άμεσο και στιγμιαίο, αν και κάπως σαρκαστικό, τρόπο αντίδρασης", εξήγησε η Αλίσια η οποία μετρά 2,6 εκατομμύρια φίλους στον λογαριασμό της στο Twitter.
Αστειευόμενη στο θέμα η Λι Μπλέικ (Leigh Blake) συνιδρίτρια και πρόεδρος του "Keep a Child Alive", έκφρασε την πεποίθησή της ότι "η Gaga θα συγκεντρώσει το ποσό από μόνη της", εστιάζοντας στους 7,2 εκατομμύρια πωρωμένους οπαδούς της εκκεντρικής τραγουδίστριας.
Επιμέλεια: Ζωή Κίττα