Διά χειρός Ζιβανσί η περιοδεία της Μαντόνα

08.09.2008
Εντυπωσιακή όσο ποτέ άλλοτε, η «βασίλισσα της ποπ» Μαντόνα χάρισε ρίγη συγκίνησης που μεταφράστηκαν με ουρλιαχτά και ασταμάτητα χειροκροτήματα στους θαυμαστές της, στην εναρκτήρια συναυλία της παγκόσμιας περιοδείας της «Sticky & Sweet», στο Στάδιο Μιλένιουμ, στο Κάρντιφ της Ουαλίας.

Από τον Γιάννη Πολέμη

Εντυπωσιακή όσο ποτέ άλλοτε, η «βασίλισσα της ποπ» Μαντόνα χάρισε ρίγη συγκίνησης που μεταφράστηκαν με ουρλιαχτά και ασταμάτητα χειροκροτήματα στους θαυμαστές της, στην εναρκτήρια συναυλία της παγκόσμιας περιοδείας της «Sticky & Sweet», στο Στάδιο Μιλένιουμ, στο Κάρντιφ της Ουαλίας.

Με δύο μεγάλα «Μ» δεξιά και αριστερά της σκηνής και μία οροφή που δημιουργούσε την ψευδαίσθηση της βροχής, η «Ματζ» εμφανίστηκε καθισμένη σε ένα θρόνο με προκλητικά ρούχα και αθλητική όσο ποτέ άλλοτε, παρά το γεγονός ότι πριν από λίγες ημέρες συμπλήρωσε τα 50 της χρόνια.

Η έναρξη έγινε όπως ήταν αναμενόμενο με το «Candy shop». Το μουσικοχορευτικό ρεσιτάλ της «ιέρειας» με μαύρο κορμάκι γυμναστικής και ψηλές μαύρες μπότες έκαναν τους θεατές στην κυριολεξία να παραληρούν.

Στο δεύτερο κομμάτι «Βeat Goes Οn», η Μαντόνα έδωσε την αίσθηση καμπαρέ και 60s, οδηγώντας με ημίψηλο καπέλο ένα λευκό αυτοκίνητο αντίκα επί σκηνής.

Σε μια μεγάλη γιγαντοοθόνη που βρισκόταν ακριβώς πίσω της εμφανίζονταν οι celebrities ράπερ Φάρελ Γουίλιαμς και Κάνι Γουέστ, αλλά και η Μπρίτνεϊ Σπίαρς.

Η εντυπωσιακή Μαντόνα ερμήνευσε κατά τη διάρκεια της συναυλίας της περισσότερα από 20 τραγούδια που κάλυπταν το φάσμα της 30χρονης καριέρας της, όπως τα «Like Α Ρrayer», «Ιnto The Groove» και «Ηung Up», που ξεσήκωσαν τους θεατές.

Το σόου αρχικά είχε αναφορές στην εποχή του αρ ντεκό (1920) και στη μουσική σκηνή της Νέας Υόρκης της δεκαετίας του 80. Ακολούθησε μία ενότητα επηρεασμένη από τη ρουμάνικη φολκ μουσική και τους τσιγγάνικους χορούς, η οποία χάρισε στο κοινό κομμάτια όπως το «La Isla Βonita» σε πιο lounge έκδοση, καθώς και μία άλλη με επιρροές από τη Μέση Ανατολή.

Το ενδέκατο άλμπουμ της Μαντόνα «Ηard Candy», με το που κυκλοφόρησε τον Απρίλιο σε Αμερική και Βρετανία σκαρφάλωσε άμεσα στις πρώτες θέσεις των charts. Το κοινό της τραγουδίστριας θα έχει την ευκαιρία να την απολαύσει σε 16 ευρωπαϊκές πόλεις μεταξύ των οποίων ως γνωστόν και η Αθήνα, στις 27 Σεπτεμβρίου, στο ΟΑΚΑ.

Η συνεργασία με τον Ζιβανσί
Μετά τον Ζαν Πολ Γκοτιέ, που επιμελήθηκε την περιοδεία «Βlond Αmbition», το 1990, και τους Ντόλτσε και Γκαμπάνα, που ανέλαβαν την περιοδεία «Girlie Show» το 1993, τα σκήπτρα πήρε φέτος ο γαλλικός οίκος μόδας Ζιβανσί.

Ο Ιταλός σχεδιαστής του οίκου Ρικάρντο Τίσι έχει σχεδιάσει μέχρι στιγμής τρία σύνολα, εκ των οποίων καθένα θα φοριέται στην έναρξη κάθε συναυλίας. Τα πατρόν του Τίσι ξεχωρίζουν για τις γοτθικές τους επιρροές, τις έθνικ λεπτομέρειες και, φυσικά, τα σκούρα πανάκριβα υφάσματα που ταιριάζουν στο στυλ που έχει υιοθετήσει η Μαντόνα τους τελευταίους μήνες.

Η προτίμηση της τραγουδίστριας για το γαλλικό οίκο είναι γνωστή σε σημείο που, για τις επίσημες βραδινές εμφανίσεις της, να επιλέγει τα πλέον βαριά και συντηρητικά κομμάτια του γαλλικού οίκου. Εικόνα που φαίνεται πως δεν άρεσε στους θαυμαστές της, καθώς το 86% των αναγνωστών του αμερικανικού «Ρeople» θεωρεί πως η φιλοσοφία του ιστορικού οίκου είναι εκ διαμέτρου αντίθετη με αυτή της «βασίλισσας».

Τα πρώτα, βέβαια, σύνολα που είδαμε διά χειρός Ρικάρντο Τίσι μόνο συντηρητικά δεν μπορούν να χαρακτηριστούν, καθώς αποκαλύπτουν μεγάλο τμήμα του σώματος της τραγουδίστριας, ίσως όμως όχι τόσο όσο θα ήθελαν οι θαυμαστές της. Θα πρέπει, βέβαια, να κατανοήσουμε πως η Μαντόνα έκλεισε τα 50 και η εποχή των κωνικών σουτιέν και των δερμάτινων kinky κορσέδων έχει περάσει ανεπιστρεπτί.

Fashion Trivia

  • 30 φορτηγά γκαρνταρόμπας
  • 3.500 ρούχα και αξεσουάρ σχεδιασμένα από 36 διαφορετικούς exclusive designers
  • 120 σφουγγαράκια πουδραρίσματος
  • 100 ζευγάρια καλσόν
  • 100 ζευγάρια επιγονατίδες
  • για τη Μαντόνα
  • 9 άτομα προσωπικό γκαρνταρόμπας
  • 8 αλλαγές ρούχων σε κάθε συναυλία
  • 5 προσωπικοί στυλίστες και αμπιγιέρ