Ο Ιωάννης Απέργης ήταν καλεσμένος της Αθηναΐδας Νέγκα στο Action 24 και μίλησε για το θέατρο, την τηλεόραση, την αλβανική καταγωγή του και πώς τον αντιμετώπισαν αλλά και τα μελλοντικά του σχέδια μετά το τέλος της σειράς Η κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα. Μίλησε ακόμα για την επιθεώρηση και την πολιτική ορθότητα, αποκάλυψε γιατί δεν συνέχισε να συνεργάζεται με τον Μάρκο Σεφερλή αλλά και την οικονομική ανέχεια που έχει βιώσει και πώς τον επηρέασε.
«Αυτό που σκεφτόμουν εγώ ήταν κάτι λιγότερο από αυτό που ζω. Από το 2020 μέχρι σήμερα δεν φανταζόμουν ότι θα πρωταγωνιστώ, θα παίξω σε δραματική σειρά, θα είμαι πρωταγωνιστής με 3 ρόλους στον Alpha. Δεν το φανταζόμουν ποτέ» είπε αρχικά.
Όπως είπε, φέτος παίζει σε τρεις θεατρικές παραστάσεις και μετά τα αμέτρητα σχόλια στα social, αποφασίστηκε να ξανανέβει η ιστορική πλέον παράσταση Σεσουάρ για δολοφόνους που σταμάτησε το 2024.
Αποκάλυψε ότι συζητά για νέα σειρά «ίσως για ΑΝΤ1, αν κάτσει κάτι. Θέλω να διαλέξω κάτι καλό για μένα και τους χρόνους μου για να περνάω χρόνο με την οικογένειά μου αν και βρίσκω τρόπους, τους παίρνω μαζί. Θέλω να είναι και κάτι καλό για τον κόσμο που με ακολουθεί από την καραντίνα γιατί εκεί με ανακάλυψαν, από τα βιντεάκια».
Όπως είπε, μέσα στην καραντίνα έπαθε «έκρηξη δημιουργίας» και ανακάλυψε ότι μπορεί να γράψει και να κάνει μοντάζ, αλλά είχε μόνο 4 ευρώ και με αυτά θέλησε να την βγάλει ραντεβού. «Η σύζυγός μου με στήριξε και ήταν και χορηγός μου κανονικά. Το έκανε τόσο ωραίο που κατευθείαν την ένιωσα οικογένεια. Η γυναίκα μου ήταν από τους λίγους ανθρώπους που πίστεψε σε μένα. Υπήρχαν συγγενείς μου που έλεγαν ότι είμαι τεμπέλης που θέλω να κάνω αυτή τη δουλειά» τόνισε.
«Στα Βαλκάνια είμαστε σαν κάρο με ευρωπαϊκές πινακίδες»
Ο ηθοποιός έχει μιλήσει πολλές φορές για τον ρατσισμό που δέχτηκε στο σχολείο αλλά και μετά ενώ αναφέρθηκε στο γιατί δεν συνέχισε τη συνεργασία του με τον Μάρκο Σεφερλή. «Όταν ξεκίνησα δουλειά και βγήκα στη ζωή, λες "ώπα, τόσο σκληρός είναι ο κόσμος;". Η διαφορετικότητα του άλλου είναι ένα παιχνίδι και ένα ανέκδοτο για τους άλλους. Εμένα δεν μου αρέσει καθόλου να ασχολείσαι με αυτό. Λατρεύω την επιθεώρηση, αλλά όσο τη λατρεύω τόσο τη σιχαίνομαι την ώρα που θα έχω κάποιον στο κοινό που θα έχει πολλά κιλά και θα παίξω με αυτό για να γελάσουν οι χίλιοι και ο ένας θα φύγει στεναχωρημένος από το θέατρο. Δεν είναι μόνο ο Σεφερλής αλλά και οι παλιοί. Ο Σεφερλής είναι πιστός στο είδος και δουλεύει πάρα πολύ, έχω συνεργαστεί μαζί του. Είχα την κάψα να δουλέψω στο Δελφινάριο γιατί θαύμαζα τους παλιούς. Πέρασα καλά, συγκινήθηκα από τη δουλειά που ρίχνει αυτός ο άνθρωπος εκεί απλά, είναι και ο κόσμος που δεν θέλει να σκέφτεται αλλά να πάει κάπου να γελάσει. Θέλει και ο κόσμος ο καλλιτέχνης να τον τσιγκλίσει και να τον πειράξει. Δεν είναι μόνο θέμα του Μάρκου οι καλλιτεχνικές επιλογές. Έχω γνωρίσει και ανθρώπους που δεν κλίνουν προς αυτή την κατεύθυνση του χιούμορ αλλά τους άρεσε. Μπορεί να μην το ξαναέβλεπαν αλλά τους άρεσε ότι ήταν έξυπνο και θα άλλαζαν κάποια πράγματα. Για μένα, επειδή είναι τεράστιος καλλιτέχνης, θα ήθελα να τον δω σε άλλα πράγματα. Ο Χάρρυ Κλυνν είχε ένα μέτρο, όχι ότι δεν είχε ακραία πράγματα. Κάθε καλλιτέχνης όταν βάζει τα όριά του μας δείχνει ποιος είναι, τι πρεσβεύει και τον χαρακτήρα του. Οι καιροί είναι σε μεταβατικό στάδιο και όλοι μας πρέπει να πάρουμε μια απόφαση. Είμαστε όμως ανατολίτες. Εδώ στα Βαλκάνια είμαστε σαν κάρο με καινούργιες, ευρωπαϊκές πινακίδες αλλά παραμένει κάρο».
Ο Ιωάννης μίλησε για την οικογένειά του και τα δύο του παιδιά, ειδικά τον μεγάλο του γιο που όταν πηγαίνει στο θέατρο να δει τον μπαμπά του απαιτεί να ανέβει στην σκηνή στην τελευταία υπόκλιση αλλιώς θα κλαίει για ώρες!
«Το χειροκρότημα,το φως, η λάμψη και οι κάμερες είναι επικίνδυνα. Θέλω να προσφέρω στην οικογένειά μου την οικονομική ασφάλεια που δεν είχα εγώ» είπε μεταξύ άλλων.
Δείτε όλη τη συνέντευξη του ηθοποιού: